dc.contributor.author |
Kvetkovskaja, Jekaterina |
|
dc.date.accessioned |
2021-07-28T09:06:43Z |
|
dc.date.available |
2021-07-28T09:06:43Z |
|
dc.date.issued |
2021-06-15 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/4836 |
|
dc.description |
Tourism is one of the fastest growing industries in the world. People who want to experience,
have fun, gain new experience or even knowledge, relax - choose to travel. Tourists choose trips that
meet their desires, staying in hotels where they think their expectations will be met. Nowadays,
traveling is very simple, technologies such as internet, computers, mobile phones make it very easy
to find travel tickets, travel packages, hotels. With the help of technology, people can also plan the
entertainment they want, communicate, pay securely for the services provided and also order
additional services without leaving the room. New technologies are evolving rapidly and this
inevitably changes the expectations of tourists, which are constantly growing. The hotel business
always needs to invest not only in the product but also in the human resources. In order to attract and
retain customers, hotels need to take care of their staff, give them the opportunity to improve and
ensure a good work environment, as quality service and a memorable experience accompanied by
many details can only be created by professional, hospitable and confident staff.
The importance of this topic extends not only to the Corner hotel, but also to other hotels that
are interested in improving the quality of their services and good image. The variety of services and
offering alternatives help to retain regular customers and attract new ones. |
en_US |
dc.description.abstract |
Turizmas yra viena iš sparčiausiai pasaulyje augančių pramonės šakų. Žmonės, kurie nori
patirti įspūdžius, pasilinksminti, įgyti naujos patirties ar net žinių, pailsėti – renkasi keliavimą. Turistai
renkasi keliones, kurie atitinką jų norus, apsigyvena viešbučiuose, kuriuose jų manymu, bus
patenkinti jų lūkesčiai. Šiais laikais keliavimas yra labai paprastas, technologijos, tokios kaip
internetas, kompiuteriai, mobilieji telefonai padeda labai lengvai rasti kelionių bilietus, kelionių
paketus, viešbučius. Technologijų pagalba žmonės taip pat gali susiplanuoti norimas pramogas,
komunikuoti, saugiai atsiskaityti už suteiktas paslaugas ir taip pat užsisakyti papildomas paslaugas
neišėjus iš kambario. Naujos technologijos sparčiai vystosi ir tai neišvengiamai keičia turistų
lūkesčius, kurie nuolat auga. Viešbučių verslui visada reikia investuoti ne tik į produktą, tačiau ir į
žmogiškuosius išteklius. Kad pritraukti ir išlaikyti klientus, viešbučiai turi rūpintis savo darbuotojais,
suteikti jiems galimybę tobulėti ir užtikrinti gerą aplinką darbe, nes kokybišką paslaugą ir įsimintiną
patirtį, kurią lydi daugybė detalių sukurti gali tik profesionalus, svetingas ir pasitikintis personalas.
Šios temos svarbumas siekia ne tik „Corner hotel“ viešbutį, ši tema taip pat aktuali ir kitiems
viešbučiams, kurie yra suinteresuoti savo paslaugų kokybės tobulinimu ir geru įvaizdžiu. Paslaugų
įvairovė ir alternatyvų siūlymas padeda išlaikyti pastovius klientus ir pritraukti naujų. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
Viešbutis, paslaugos, kokybė, svetingumas |
en_US |
dc.title |
Trijų žvaigždučių viešbučio „Corner Hotel“ paslaugų kokybės gerinimas |
en_US |
dc.title.alternative |
Improving the Service Quality of the Three Star Corner Hotel |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |