DSpace talpykla

Trijų žvaigždučių viešbučio „Corner Hotel“ paslaugų kokybės gerinimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Kvetkovskaja, Jekaterina
dc.date.accessioned 2021-07-28T09:06:43Z
dc.date.available 2021-07-28T09:06:43Z
dc.date.issued 2021-06-15
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/4836
dc.description Tourism is one of the fastest growing industries in the world. People who want to experience, have fun, gain new experience or even knowledge, relax - choose to travel. Tourists choose trips that meet their desires, staying in hotels where they think their expectations will be met. Nowadays, traveling is very simple, technologies such as internet, computers, mobile phones make it very easy to find travel tickets, travel packages, hotels. With the help of technology, people can also plan the entertainment they want, communicate, pay securely for the services provided and also order additional services without leaving the room. New technologies are evolving rapidly and this inevitably changes the expectations of tourists, which are constantly growing. The hotel business always needs to invest not only in the product but also in the human resources. In order to attract and retain customers, hotels need to take care of their staff, give them the opportunity to improve and ensure a good work environment, as quality service and a memorable experience accompanied by many details can only be created by professional, hospitable and confident staff. The importance of this topic extends not only to the Corner hotel, but also to other hotels that are interested in improving the quality of their services and good image. The variety of services and offering alternatives help to retain regular customers and attract new ones. en_US
dc.description.abstract Turizmas yra viena iš sparčiausiai pasaulyje augančių pramonės šakų. Žmonės, kurie nori patirti įspūdžius, pasilinksminti, įgyti naujos patirties ar net žinių, pailsėti – renkasi keliavimą. Turistai renkasi keliones, kurie atitinką jų norus, apsigyvena viešbučiuose, kuriuose jų manymu, bus patenkinti jų lūkesčiai. Šiais laikais keliavimas yra labai paprastas, technologijos, tokios kaip internetas, kompiuteriai, mobilieji telefonai padeda labai lengvai rasti kelionių bilietus, kelionių paketus, viešbučius. Technologijų pagalba žmonės taip pat gali susiplanuoti norimas pramogas, komunikuoti, saugiai atsiskaityti už suteiktas paslaugas ir taip pat užsisakyti papildomas paslaugas neišėjus iš kambario. Naujos technologijos sparčiai vystosi ir tai neišvengiamai keičia turistų lūkesčius, kurie nuolat auga. Viešbučių verslui visada reikia investuoti ne tik į produktą, tačiau ir į žmogiškuosius išteklius. Kad pritraukti ir išlaikyti klientus, viešbučiai turi rūpintis savo darbuotojais, suteikti jiems galimybę tobulėti ir užtikrinti gerą aplinką darbe, nes kokybišką paslaugą ir įsimintiną patirtį, kurią lydi daugybė detalių sukurti gali tik profesionalus, svetingas ir pasitikintis personalas. Šios temos svarbumas siekia ne tik „Corner hotel“ viešbutį, ši tema taip pat aktuali ir kitiems viešbučiams, kurie yra suinteresuoti savo paslaugų kokybės tobulinimu ir geru įvaizdžiu. Paslaugų įvairovė ir alternatyvų siūlymas padeda išlaikyti pastovius klientus ir pritraukti naujų. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Viešbutis, paslaugos, kokybė, svetingumas en_US
dc.title Trijų žvaigždučių viešbučio „Corner Hotel“ paslaugų kokybės gerinimas en_US
dc.title.alternative Improving the Service Quality of the Three Star Corner Hotel en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra