Santrauka:
Pirmoje dalyje pateikiama reklamos
teorinė reklamos kampanijos analizė. Nustatomi reklamos kampanijos kūrimo etapai, .apibrėžiami
reklamos ir reklamos kampanijos sąvokų skirtumai. Teoriniu pagrindu analizuojami .reklamos
kampanijos planavimo sprendimai. Antroje dalyje atliekama prekės ženklo „Urbanfood“ SSGG
analizė, analizuojami reklamos kampanijos ir tyrimo metu atliktos analizės duomenys,
apžvelgiama marketingo komunikacijų analizė. Trečioje bakalaurinio darbo dalyje, prekės ženklui
„Urbanfood“ pateikiami konkretūs reklaminės kampanijos planavimo sprendimai, atsižvelgiant į
darbe atliktą analizę. Darbo problema – Prekės ženklo „Urbanfood“ parduodamas produktas yra neįprastas
rinkai, todėl kyla problemų kuriant reklaminę kampaniją, siekiant pritraukti daugiau naujų klientų,
juos sudominti produktu, bei jo nauda. „Urbanfood“ naudojama reklama įvairiose reklamos
priemonėse, dažnai nėra naudinga, dėl negaunamos investicinės grąžos. Todėl galima kelti
probleminį klausimą: Kokie reklamos kampanijos elementai gali būti panaudoti, kad pasiekti
maksimalų prekės ženklo „Urbanfood“ reklamos kampanijos naudą?
Darbo tikslas – pateikti prekės ženklo „Urbanfood“ reklamos kampanijos planavimo
sprendimus, kurie pagrįsti empiriniu tyrimu ir teoriniais sprendimais.
Description:
The first part presents a
theoretical analysis of the advertising campaign. The stages of advertising campaign creation are
determined, the differences between the concepts of advertising and advertising campaign are
defined. Advertising campaign planning solutions are analyzed on a theoretical basis. In the second
part, the SWOT analysis of the “Urbanfood” brand is performed, the data of the advertising
campaign and the analysis performed during the research are analyzed, and the analysis of
marketing communications is reviewed. In the third part of the bachelor's thesis, specific
advertising campaign planning solutions are presented for the “Urbanfood” brand, taking into
account the analysis performed in the thesis. Thesis problem - The product sold by the “Urbanfood” brand is unusual for the market,
therefore there are problems in creating an advertising campaign to attract more new customers,
interest them in the product, and its benefits. The advertising used by “Urbanfood” in means of
advertising is often not useful due to the lack of return on investment. Therefore, a problematic
question can be asked: What elements of the advertising campaign can be used to maximize the
benefits of the “Urbanfood” brand advertusing campaign?
Aim of the thesis - to present the advertising campaign solutions of the “Urbanfood” brand,
which are based on empirical research and theoretical solutions.