DSpace talpykla

Prekės ženklo „Urbanfood“ reklamos kampanijos planavimo sprendimai

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Prakapas, Paulius
dc.date.accessioned 2021-07-23T06:24:58Z
dc.date.available 2021-07-23T06:24:58Z
dc.date.issued 2021-06-16
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/4705
dc.description The first part presents a theoretical analysis of the advertising campaign. The stages of advertising campaign creation are determined, the differences between the concepts of advertising and advertising campaign are defined. Advertising campaign planning solutions are analyzed on a theoretical basis. In the second part, the SWOT analysis of the “Urbanfood” brand is performed, the data of the advertising campaign and the analysis performed during the research are analyzed, and the analysis of marketing communications is reviewed. In the third part of the bachelor's thesis, specific advertising campaign planning solutions are presented for the “Urbanfood” brand, taking into account the analysis performed in the thesis. Thesis problem - The product sold by the “Urbanfood” brand is unusual for the market, therefore there are problems in creating an advertising campaign to attract more new customers, interest them in the product, and its benefits. The advertising used by “Urbanfood” in means of advertising is often not useful due to the lack of return on investment. Therefore, a problematic question can be asked: What elements of the advertising campaign can be used to maximize the benefits of the “Urbanfood” brand advertusing campaign? Aim of the thesis - to present the advertising campaign solutions of the “Urbanfood” brand, which are based on empirical research and theoretical solutions. en_US
dc.description.abstract Pirmoje dalyje pateikiama reklamos teorinė reklamos kampanijos analizė. Nustatomi reklamos kampanijos kūrimo etapai, .apibrėžiami reklamos ir reklamos kampanijos sąvokų skirtumai. Teoriniu pagrindu analizuojami .reklamos kampanijos planavimo sprendimai. Antroje dalyje atliekama prekės ženklo „Urbanfood“ SSGG analizė, analizuojami reklamos kampanijos ir tyrimo metu atliktos analizės duomenys, apžvelgiama marketingo komunikacijų analizė. Trečioje bakalaurinio darbo dalyje, prekės ženklui „Urbanfood“ pateikiami konkretūs reklaminės kampanijos planavimo sprendimai, atsižvelgiant į darbe atliktą analizę. Darbo problema – Prekės ženklo „Urbanfood“ parduodamas produktas yra neįprastas rinkai, todėl kyla problemų kuriant reklaminę kampaniją, siekiant pritraukti daugiau naujų klientų, juos sudominti produktu, bei jo nauda. „Urbanfood“ naudojama reklama įvairiose reklamos priemonėse, dažnai nėra naudinga, dėl negaunamos investicinės grąžos. Todėl galima kelti probleminį klausimą: Kokie reklamos kampanijos elementai gali būti panaudoti, kad pasiekti maksimalų prekės ženklo „Urbanfood“ reklamos kampanijos naudą? Darbo tikslas – pateikti prekės ženklo „Urbanfood“ reklamos kampanijos planavimo sprendimus, kurie pagrįsti empiriniu tyrimu ir teoriniais sprendimais. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Prekės ženklas, reklamos kampanija, planavimo sprendimai. en_US
dc.title Prekės ženklo „Urbanfood“ reklamos kampanijos planavimo sprendimai en_US
dc.title.alternative Advertising campaign planning decisions for the Urbanfood brand en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra