UAB „VS Sistemos“ belaidės apsaugos signalizacijos įvedimas į Lietuvos rinką marketingo priemonėmis

Loading...
Thumbnail Image

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Abstract

Teorinėje dalyje aptariama prekės sąvoka, jos įvedimo į rinką etapai ir taikomos marketingo priemonės. Analitinėje dalyje išanalizuota naujai įvedamos prekės į rinką konkurentų analizė, kokia strategija taikoma, atliekamas vartotojų nuomonės tyrimas ir pateikti rezultatai. Projektinėje dalyje pateikiamos rekomendacijos gerinant prekės marketingo priemones. Darbo problema - šiuolaikinėje rinkoje vyrauja didelė apsaugos signalizacijų konkurencija ir tarp jų prekiaujančių įmonių, taip pat kinta ir vartotojų poreikiai. Dėl šių priežasčių, įmonės siekis rinkai pateikti naujas prekes pasitelkiant kryptingas marketingo priemones, jog šios pritrauktų potencialius naujos prekės pirkėjus. Darbo tikslas - įvesti į Lietuvos rinką belaidę apsaugos signalizaciją parenkant marketingo sprendimus.

Description

The theoretical part discusses the concept of a product, its stages of introduction to the market and applied marketing tools. The analytical part analyzes the analysis of the competitors of the newly introduced product on the market, what strategy is applied, the survey of consumer opinion is performed and the results are presented. The project part provides recommendations for improving product marketing tools. The problem of the work - that in today's market there is a lot of competition for security alarms and the companies trading between them, as well as the needs of consumers are changing. For these reasons, the company seeks to bring new products to market through targeted marketing tools to attract potential buyers of the new product. The aim of the work - to introduce a wireless security alarm system to the Lithuanian market by selecting marketing solutions.

Citation

Collections

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By