dc.contributor.author |
Urbonas, Lukas |
|
dc.date.accessioned |
2021-07-23T06:22:52Z |
|
dc.date.available |
2021-07-23T06:22:52Z |
|
dc.date.issued |
2021-06-16 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/4704 |
|
dc.description |
The theoretical part discusses the concept of a product, its stages
of introduction to the market and applied marketing tools. The analytical part analyzes the analysis
of the competitors of the newly introduced product on the market, what strategy is applied, the
survey of consumer opinion is performed and the results are presented. The project part provides
recommendations for improving product marketing tools. The problem of the work - that in today's market there is a lot of competition for security
alarms and the companies trading between them, as well as the needs of consumers are changing.
For these reasons, the company seeks to bring new products to market through targeted marketing
tools to attract potential buyers of the new product.
The aim of the work - to introduce a wireless security alarm system to the Lithuanian
market by selecting marketing solutions. |
en_US |
dc.description.abstract |
Teorinėje dalyje aptariama prekės sąvoka, jos įvedimo į rinką etapai ir
taikomos marketingo priemonės. Analitinėje dalyje išanalizuota naujai įvedamos prekės į rinką
konkurentų analizė, kokia strategija taikoma, atliekamas vartotojų nuomonės tyrimas ir pateikti
rezultatai. Projektinėje dalyje pateikiamos rekomendacijos gerinant prekės marketingo priemones. Darbo problema - šiuolaikinėje rinkoje vyrauja didelė apsaugos signalizacijų konkurencija
ir tarp jų prekiaujančių įmonių, taip pat kinta ir vartotojų poreikiai. Dėl šių priežasčių, įmonės siekis
rinkai pateikti naujas prekes pasitelkiant kryptingas marketingo priemones, jog šios pritrauktų
potencialius naujos prekės pirkėjus.
Darbo tikslas - įvesti į Lietuvos rinką belaidę apsaugos signalizaciją parenkant marketingo
sprendimus. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
Belaidos apsaugos signalizacija, įvedimas, marketingo priemonės. |
en_US |
dc.title |
UAB „VS Sistemos“ belaidės apsaugos signalizacijos įvedimas į Lietuvos rinką marketingo priemonėmis |
en_US |
dc.title.alternative |
Introduction of wireless security alarm system provided by VS Sistemos UAB into the Lithuanian market by marketing means |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |