DSpace talpykla

UAB ,,Valandėlė“ integruotų marketingo komunikacijų priemonių formavimas vartotojų segmentavimo pagrindu

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Bučnytė, Kristina
dc.contributor.author Stankevičius, Mikas
dc.date.accessioned 2021-07-23T06:07:23Z
dc.date.available 2021-07-23T06:07:23Z
dc.date.issued 2021-06-16
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/4703
dc.description The final work consists of 3 main parts - theoretical aspects of IMK, situation analysis and research, and proposed recommendations. The first part analyzes the theoretical aspects of IMK based on different authors, their importance and benefits to the organization. In the second part, the analysis of the situation of Valandėlė UAB is performed, IMK measures are applied today, and 2 researches are performed from the consumers' point of view, which IMK measures are most effective in finding information about the provided travel agency services. The last part of the results obtained in the second part draws conclusions and provides decisions on which IMK tools are important to use in order to attract a large number of potential customers. The main problem of the professional bachelor‘s thesis - of the work is the incorrect and inefficient application of IMK measures by Valandėlė UAB, as a result of which the target audience is not informed about the services provided by this company and larger customer flows are not attracted. Therefore, the main problem of this work is to reveal the benefits of IMK tools, their efficiency, and to provide solutions that would allow potential customers to learn more about the services provided by this company. The aim of the professional bachelor‘s thesis - is to form the organization of providers of integrated marketing communications tourism services to Valandėlė UAB. en_US
dc.description.abstract Baigiamasis darbas sudarytas iš 3 pagrindinių dalių – teoriniai IMK aspektai, situacijos analizė ir tyrimas, bei siūlomos rekomendacijos. Pirmoje dalyje analizuojami IMK teoriniai aspketai remiantis skirtingais autoriais, jų svarba ir teikiama nauda organizacijai. Antroje dalyje atliekama UAB „Valandėlė“ situacijos analizė, šiai dienai taikomos IMK priemonės, bei atliekami 2 tyrimai vartotojų požiūriu, kokios IMK priemonės jų nuomone yra labiausiai naudojamos, siekaint sužinoti informacijos apie teikiamas turizmo agentūros paslaugas. Paskutinėje dalyje iš gautų rezultatų antroje dalyje atliekamos išvados ir teikiami sprendimai, kokias IMK priemones yra svarbu naudoti, siekiant pritraukti didesnį potencialių klientų skaičių. arbo problema – UAB „Valandėlė“ IMK priemonių netaikymas, ko pasėkoje skirtingi segmentai nėra informuojami apie šios įmonės teikiamas paslaugas ir nėra pritraukiami didesni klientų srautai. Todėl pagrindinė šio darbo problema atskleisti IMK priemonių teikiamą naudą, bei pateikti sprendimus, kurie leistų potencialiems klientams sužinoti daugiau informacijos apie šios įmonės teikiamas paslaugas. Darbo tikslas – Suformuoti integruotas marketingo komunikacijas turizmo paslaugas teikiančiai organizacijai UAB „Valandėlė“. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Integruotos marketingo komunikacijos, priemonių formavimas, vartotojų segmentavimas. en_US
dc.title UAB ,,Valandėlė“ integruotų marketingo komunikacijų priemonių formavimas vartotojų segmentavimo pagrindu en_US
dc.title.alternative Consumer segmentation-based formation of integrated marketing communication tools of Valandėlė UAB en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra