Santrauka:
Baigiamasis darbas sudarytas iš 3 pagrindinių dalių – teoriniai IMK
aspektai, situacijos analizė ir tyrimas, bei siūlomos rekomendacijos. Pirmoje dalyje analizuojami
IMK teoriniai aspketai remiantis skirtingais autoriais, jų svarba ir teikiama nauda organizacijai.
Antroje dalyje atliekama UAB „Valandėlė“ situacijos analizė, šiai dienai taikomos IMK priemonės,
bei atliekami 2 tyrimai vartotojų požiūriu, kokios IMK priemonės jų nuomone yra labiausiai
naudojamos, siekaint sužinoti informacijos apie teikiamas turizmo agentūros paslaugas. Paskutinėje
dalyje iš gautų rezultatų antroje dalyje atliekamos išvados ir teikiami sprendimai, kokias IMK
priemones yra svarbu naudoti, siekiant pritraukti didesnį potencialių klientų skaičių. arbo problema – UAB „Valandėlė“ IMK priemonių netaikymas, ko pasėkoje skirtingi
segmentai nėra informuojami apie šios įmonės teikiamas paslaugas ir nėra pritraukiami didesni
klientų srautai. Todėl pagrindinė šio darbo problema atskleisti IMK priemonių teikiamą naudą, bei
pateikti sprendimus, kurie leistų potencialiems klientams sužinoti daugiau informacijos apie šios
įmonės teikiamas paslaugas.
Darbo tikslas – Suformuoti integruotas marketingo komunikacijas turizmo paslaugas
teikiančiai organizacijai UAB „Valandėlė“.
Description:
The final work consists of 3 main parts - theoretical aspects of IMK,
situation analysis and research, and proposed recommendations. The first part analyzes the
theoretical aspects of IMK based on different authors, their importance and benefits to the
organization. In the second part, the analysis of the situation of Valandėlė UAB is performed, IMK
measures are applied today, and 2 researches are performed from the consumers' point of view,
which IMK measures are most effective in finding information about the provided travel agency
services. The last part of the results obtained in the second part draws conclusions and provides
decisions on which IMK tools are important to use in order to attract a large number of potential
customers. The main problem of the professional bachelor‘s thesis - of the work is the incorrect and
inefficient application of IMK measures by Valandėlė UAB, as a result of which the target audience
is not informed about the services provided by this company and larger customer flows are not
attracted. Therefore, the main problem of this work is to reveal the benefits of IMK tools, their
efficiency, and to provide solutions that would allow potential customers to learn more about the
services provided by this company.
The aim of the professional bachelor‘s thesis - is to form the organization of providers of
integrated marketing communications tourism services to Valandėlė UAB.