Santrauka:
Prekinių ženklų eksponavimas Lietuvos krepšinio lygoje yra plačiai
naudojamas, tačiau nėra aišku, ar Lietuvos krepšinio lygos atstovai teisingai įvertina jų nuožiūra
vertingiausius reklaminius plotus ir suteikia juos savo pagrindiniamsrėmėjams. Taip pat nėra žinomas
reklamų efektyvumas ir nėra išbandomi reklamų tobulinimo būdai, todėl būtent šia tema pasirinktas
darbas padės atskleisti labiausiai pastebimas reklamas ir analizuos galimybes efektyviau pritaikyti
reklamas.
Description:
The exposure of brands is widely usable in the
Lithuanian basketball league, but it is not clear if the representatives of the Lithuanian basketball
league correctly appreciate the most valuable advertising areas and give them for their biggest
sponsors. Also, the effectiveness of advertising is not known and there are no trying to improve
advertising ways. That is why, the work, chosen by this theme will help to reveal the most noticeable
ads and will analyse the opportunities to adapt animated ads.