DSpace talpykla

Laisvasis ir tradicinis ugdymas: socialinio pedagogo vaidmuo

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Bunkartaitė, Jovita
dc.date.accessioned 2021-02-04T11:03:28Z
dc.date.available 2021-02-04T11:03:28Z
dc.date.issued 2021-01-18
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/4262
dc.description Relevance / novelty of the final work: significant to understand how the activities of a social educator differ in institutions using the philosophy of Traditional education in comparison with the institutions using the philosophy of Free education. The research problem: to find out how the role of a social educator differs in general education institutions using the philosophy of Traditional education and in institutions using the philosophy of Free education. Research object: How does the role of a social pedagogue in general education institutions using the philosophies of Free and Traditional Education differ?. Purpose of the study: To reveal the role of a social educator working in institution using the philosophy of Traditional education or the philosophy of Free education. Research tasks: 1. To analyse the position of a social educator, the philosophy of Traditional education and the philosophy of Free education from a theoretical point of view; 2. To find out the opinion of the interviewed social educators about their role in educational institutions; 3. To compare the opinion of the interviewed social educators about the existing differences and similarities between educational institutions using different educational philosophies and how this affects their work. The main conclusions of the study: 1. After the theoretical analysis of the position of a social educator, it can be stated that the emergence of this position in educational institutions is useful. Studying the theoretical aspects of the philosophy of Traditional education and the philosophy of Free education, it can be concluded that the ongoing reform of the Lithuanian education system incorporates ideas of the philosophy of Free education into the commonly used education system. 2. According to the survey, respondents are positive about their work, although the workload and the amount of responsibilities are much higher than indicated in the recommendations of the Minister of Education and Science. 3. The philosophy of Free education recommends constant, close, positive cooperation among all members of the educational community and individual work with students. This facilitates the work of the social educator. Final work consists of 67 pages. The work is illustrated by 17 figures and 2 tables. The bibliography consists of 35 references. en_US
dc.description.abstract Baigiamojo darbo aktualumas/naujumas: Siekiama sužinoti, kaip skiriasi socialinio pedagogo veikla Tradicinio ir Laisvojo ugdymo filosofijas naudojančiomis įstaigomis. Tyrimo problema: Kaip skiriasi socialinio pedagogo vaidmuo bendrojo ugdymo įstaigose, naudojančiose Laisvojo ir Tradicinio ugdymo filosofijas? Tyrimo objektas: Socialinio pedagogo vaidmuo Tradicinio ir Laisvojo ugdymo filosofijas naudojančiose įstaigose. Tyrimo tikslas: Atskleisti socialinio pedagogo vaidmenį Tradicinio ir Laisvojo ugdymo filosofijas naudojančiose įstaigose. Tyrimo uždaviniai: 1. Analizuoti socialinio pedagogo pareigybę, Tradicinio ir Laisvojo ugdymo filosofijas, teoriniu aspektu; 2. Išsiaiškinti, kokia yra apklaustųjų, socialinių pedagogų, nuomonė apie jų vaidmenį ugdymo įstaigose; 3. Palyginti apklaustųjų, socialinių pedagogų, nuomonę apie esančius skirtumus bei panašumus tarp skirtingas ugdymo filosofijas naudojančių ugdymo įstaigų ir kaip tai įtakoja jų darbą. Svarbiausios atlikto tyrimo išvados: 1. Atlikus socialinio pedagogo pareigybės teorinę analizę galima teigti, kad šios pareigybės atsiradimas ugdymo įstaigose yra naudingas. Nagrinėjant Tradicinio ir Laisvojo ugdymo filosofijas, galima daryti išvadą, kad vykdomoje Lietuvos švietimo sistemos reformoje į įprastai naudojamą ugdymo sistemą įtraukiamos Laisvojo ugdymo filosofijos idėjos. 2. Vykdytos apklausos duomenimis respondentai teigiamai vertina savo atliekamą darbą, nors darbo krūvis ir turimas atsakomybių kiekis yra gerokai didesnis nei nurodyta Švietimo ir mokslo ministro rekomendacijose. 3. Laisvojo ugdymo filosofijoje rekomenduojamas nuolatinis, glaudus, teigiamas bendradarbiavimas tarp visų ugdymo įstaigos bendruomenės narių bei individualus darbas su ugdytiniais. Tai palengvina socialinio pedagogo darbą. Darbo apimtis 67 puslapiai. Darbą iliustruoja 17 paveikslų ir 2 lentelės. Literatūros sąrašą sudaro 35 literatūros šaltiniai. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Socialinis pedagogas en_US
dc.subject Laisvojo ugdymo filosofija en_US
dc.subject Tradicinio ugdymo filosofija en_US
dc.title Laisvasis ir tradicinis ugdymas: socialinio pedagogo vaidmuo en_US
dc.title.alternative Free and Traditional Education: The Role of a Social Educator en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra