DSpace talpykla

18-30 metų amžiaus moterų kosmetikos priemonių naudojimo įpročiai

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Petronytė, Kornelija
dc.date.accessioned 2020-11-03T13:15:12Z
dc.date.available 2020-11-03T13:15:12Z
dc.date.issued 2020-06-23
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/4144
dc.description The topic of this paper: habits of women aged 18 - 30 in use of cosmetics. Key words: cosmetics, habits, women. Women represent one of the largest groups of cosmetic consumers. Cosmetics industry is earning even 60 percent income from cosmetics used by women consumers (Prasanna, 2019; Walter et al., 2018). The fast-growing cosmetics market has made this industry one of the most profitable industries in the world (Asshidin et al., 2016). In order for cosmetics companies to survive in such a highly competitive environment, it is important to study and understand the factors associated with intentions of cosmetics consumers to purchase cosmetics and to pay attention to consumer habits (United States Cosmetics & Beauty Supplies Stores Industry Report, 2017; Asshidin et al., 2016). The study raised a problem: to reveal the habits of women aged 18 - 30 who are using cosmetics. The object of this study: cosmetics use habits of 18 - 30 years old women. The aim of the final thesis: to reveal the habits of women aged 18 - 30 in use of cosmetics. In order to achieve the goal, the following tasks were set: 1. Description of the anatomical and physiological features of the skin and the most commonly associated skin problems of 18 - 30 year old women. 2. Set apart of cosmetics recommended for women aged 18 - 30 years. 3. Evaluation of the habits of using cosmetics among women aged 18 - 30. The study was conducted by selecting a questionnaire survey. The study included 448 women aged 18 - 30 years. Statistical and graphical analyzes of the obtained data were performed using Microsoft Office Excel 2010 program. The obtained results are analyzed by presenting them in graphs in a percentage of numbers. The study shows that women tend to be interested in the composition of cosmetics and buy them mainly in supermarkets and pharmacies. It is also seen that respondents responsibly care for their skin and many do not use cosmetics after their expiration date. Study has shown that women use the amount of cosmetics appropriately, according to the needs of their age group en_US
dc.description.abstract Šio darbo tema: 18-30 metų amžiaus moterų kosmetikos priemonių naudojimo įpročiai. Pagrindiniai žodžiai: kosmetinės priemonės, įpročiai, moterys. Moterys atstovauja vienai didžiausiai kosmetikos vartotojų grupei. Net 60 proc. pajamų gaunamų už kosmetines priemones kosmetikos pramonė uždirba iš moterų (Prasanna, 2019; Walter ir kt., 2018). Sparčiai auganti kosmetikos rinka pavertė šią industriją viena pelningiausių pramonės šakų pasaulyje (Asshidin ir kt., 2016). Tam, kad kosmetikos įmonės išliktų tokioje didelėje konkurencinėje aplinkoje, svarbu išstudijuoti ir suprasti veiksnius, susijusius su kosmetikos vartotojų ketinimu pirkti kosmetines priemones, bei atkreipti dėmesį į vartotojų įpročius (United States Cosmetics & Beauty Supplies Stores Industry Report, 2017; Asshidin ir kt., 2016). Atliekant tyrimą buvo išsikelta problema: atskleisti kokie yra 18-30 metų amžiaus moterų kosmetikos priemonių naudojimo įpročiai. Šio tyrimo objektas: 18 – 30 metų moterų kosmetinių priemonių naudojimo įpročiai. Baigiamojo darbo tikslas: atskleisti 18 – 30 metų amžiaus moterų kosmetikos priemonių naudojimo įpročius. Siekiant įgyvendinti tikslą, buvo išsikelti uždaviniai: 1. Aprašyti 18 – 30 metų amžiaus moterų anatominius, fiziologinius odos ypatumus ir dažniausiai susijusias odos problemas. 2. Išskirti kosmetines priemones rekomenduojamas 18 – 30 metų amžiaus moterims. 3. Įvertinti kosmetikos priemonių naudojimo įpročius 18 – 30 metų amžiaus moterų tarpe. Tyrimas atliktas pasirinkus anketinę apklausą. Tyrime dalyvavo 448 moterys 18-30 metų amžiaus. Gautų duomenų statistinė, bei grafinė analizės buvo atliktos naudojant Microsoft Office Excel 2010 programą. Gauti rezultatai analizuojami pateikiant juos grafikuose procentine skaičių išraiška. Atlikus tyrimą galima matyti, kad moterys yra linkusios domėtis kosmetinių priemonių sudėtimi ir jas pirkti, daugiausiai prekybos centruose ir vaistinėse. Taip pat matoma, kad respondentės atsakingai prižiūri savo odą ir daugelis nenaudoja kosmetinių priemonių pasibaigus galiojimo laikui. Tyrimas įrodė, kad moterys kosmetinių priemonių kiekį naudoja tinkamai, pagal savo amžiaus grupės poreikius. en_US
dc.language.iso other
dc.subject Kosmetinės priemonės, įpročiai, moterys en_US
dc.title 18-30 metų amžiaus moterų kosmetikos priemonių naudojimo įpročiai en_US
dc.title.alternative Habits of women aged 18 - 30 in use of cosmetics en_US
dc.type other en


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra