DSpace talpykla

Kaišiadorių miesto sporto ir sveikatingumo klubų teikiamų paslaugų kokybės gerinimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Švenčionis, Andrius
dc.date.accessioned 2020-09-08T06:57:41Z
dc.date.available 2020-09-08T06:57:41Z
dc.date.issued 2020-06-23
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/4016
dc.description In today’s ever-rushed world, sports and wellness centers give special significance to a section of society. Due to constant psychological stress or physical fatigue, people try to find acceptable ways to relax and at the same time regain strength. Sports and health clubs are exactly the place where a person receives advice from qualified professionals, but he is given the opportunity to choose from the wide range of services offered. However, many people are frustrated when confronted with the services provided because they do not get what they expect or, conversely, the consumer’s expectations are met to the maximum. Consequently, in this case, each center providing such services must identify and meet the needs of consumers, but the question arises as to how this could be done? The life cycle of many services is rapidly shortening, so those organizations that are constantly advertising, improving, informing the consumer and implementing it into technology, marketing can compete successfully. en_US
dc.description.abstract Šiuolaikiniam nuolat skubančiame pasaulyje, visuomenės daliai ypatingą reikšmę suteikia sporto ir sveikatingumo centrai. Dėl nuolatinės psichologinės įtampos ar fizinio pervargimo žmonės stengiasi surasti sau priimtinus atsipalaidavimo būdus ir tuo pačiu atgauti jėgas. Sporto ir sveikatingumo klubai – būtent ta vieta, kur žmogus gauna kvalifikuotų specialistų patarimus, tačiau jam suteikiama galimybė rinktis iš siūlomų paslaugų gausybės. Tačiau dažnas žmogus susiduriantis su teikiamomis paslaugomis nusivilia, nes negauna to, ko tikisi, arba atvirkščiai, vartotojo lūkesčiai patenkinami maksimaliai. Vadinasi, šiuo atveju kiekvienam tokias paslaugas teikiančiam centrui privalu nustatyti ir patenkinti vartotojų poreikius, tačiau iškyla klausimas kaip tai būtų galima padaryti? Daugelio paslaugų gyvavimo ciklas sparčiai trumpėja, taigi sėkmingai gali konkuruoti tos organizacijos, kurios nuolatos reklamuojasi, tobulėja, suteikia vartotojui informatyvumo ir diegia tai į technologijas, užsiima marketingu. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Paslauga, paslaugų kokybė, kokybės vertinimas, sporto centras en_US
dc.title Kaišiadorių miesto sporto ir sveikatingumo klubų teikiamų paslaugų kokybės gerinimas en_US
dc.title.alternative Improving the Quality of Services Provided by Kaišiadorys City Sports and Health Clubs of Kaišiadorys Town en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra