DSpace talpykla

Trijų žvaigždučių viešbučio "Corner Hotel" įvaizdžio gerinimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Zablockis, Aurimas
dc.date.accessioned 2020-08-27T10:17:32Z
dc.date.available 2020-08-27T10:17:32Z
dc.date.issued 2020-06-17
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/3984
dc.description In today’s world, there is a good image in the hotel business a prerequisite, as the success and stability of a business can depend on its image. Also good hotel images can attract new customers, business partners, enhance the hotel reputation, improve financial performance, work environment and maintain sustainable development. Therefore, in order to survive to become or remain successful in the hotel business it is necessary to know the factors that determine assessment of the hotel image. Modern hospitality stands out from others in that there are related activities in the field of provision uninterrupted accommodation, maintaining the quality of services and introducing new types of services, which are not typical of the hospitality business. These aspects are aimed at increasing the quality of the core accommodation services and to meet the needs of modern consumers (Batinić, 2016). It is very important for every hotel what image it has created in society, because it is one of the most important competitive advantages. The image helps to become superior against competitors and gives exclusivity in relations with various groups of influence. So there are different strategies for building a good image, as this helps to achieve stable, long-term business success, attract new customers, partners, promote sales, increase its volume, increase opportunity to use external sources of funding, high-quality resources necessary for the organization and such in this way determines its dynamic development and expansion (Nalivaiko, 2015). Because the image itself has no physical expressions, so clients decide on the image of the institution and the quality of services from what they feel like leaves the company itself. Globalization and competition in the market is growing rapidly, hence the image of the hotel becomes an effective tool not only to remain competitive in the market, but also to guarantee the role of a successful company. A positive image of the hotel is created, achieved and at the same time managed. However, it happens that the image is not what the hotel deserves or expects to receive. A hotel that has a good image becomes more visible in the market and gets more customers or partners trust (Laukianskaitė, Kartašova, 2015). Hotel services, as well as the sphere of services as a whole, has exceptional characteristics, which means that hotel service users behavior is fundamentally different. In this case, it influences the consumer decision-making process many internal and external factors, the role of emotions is strengthened. Under such conditions identify and determine the variables that stimulate and determine consumer behavior interactions are not easy. en_US
dc.description.abstract Šiandieniniame pasaulyje geras įvaizdis viešbučių versle yra privaloma sąlyga, nes nuo įvaizdžio gali priklausyti verslo sėkmingumas ir stabilumas. Taip pat geru viešbučio įvaizdžių galima pritraukti naujus klientus, verslo partnernius, padidinti viešbučio reputacija, pagerinti finansinius rezultatus, darbo aplinką ir išlaikyti subalansuota plėtra. Todėl, norint išlikti tapti, ar išlikti sėkmingam viešbučių versle yra būtina žinoti veiksnius, kurie lemia viešbučio įvaizdžio vertinimą. Šiuolaikiškas svetingumas išsiskiria iš kitų tuo, kad susijusi veikla teikimo srityje yra nepertraukiamas apgyvendinimas, paslaugų kokybės palaikymas ir naujų paslaugų rūšių diegimas, kurios nėra būdingos svetingumo verslui. Šiais aspektais yra siekiama padidinti kokybę pagrindinių apgyvendinimo paslaugų ir patenkinti šiuolaikinių vartotojų poreikius (Batinić, 2016). Kiekvienam viešbučiui itin svarbu, kokį įvaizdį ji yra su(si)kūrusi visuomenėje, nes tai vienas svarbiausių konkurencinių pranašumų. Įvaizdis padeda tapti pranašesniems prieš konkurentus ir suteikia išskirtinumą santykiuose su įvairiomis įtakos grupėmis. Tad esama įvairių strategijų geram įvaizdžiui susikurti, kadangi tai padeda pasiekti stabilią, ilgalaikę verslo sėkmę, pritraukti naujus klientus, partnerius, skatina pardavimą, didina jo apimtį, didina galimybę pasinaudoti išoriniais finansavimo šaltiniais, kokybiškais organizacijai būtinais ištekliais ir tokiu būdu sąlygoja jos dinamišką raidą bei plėtrą (Nalivaiko, 2015). Kadangi pats įvaizdis neturi fizinės išraiškos, todėl apie institucijos įvaizdį ir paslaugų kokybę klientai sprendžia iš to, kokį jiems įspūdį palieka pati įmonė. Globalizacija ir konkurencija rinkoje sparčiai auga, todėl viešbučio įvaizdis tampa efektyviu įrankiu ne tik tam, kad išliktų konkurencingoje rinkoje, bet ir tam, kad garantuotų sėkmingos kompanijos vaidmenį. Teigiamas viešbučio įvaizdis yra sukuriamas, pasiekiamas ir kartu valdomas. Tačiau pasitaiko, kad įvaizdis nėra toks, kokio viešbutis nusipelno ar tikisi gauti. Viešbutis, kuris turi gerą įvaizdį, tampa geriau matoma rinkoje ir gauna didesnį klientų ar partnerių pasitikėjimą (Laukianskaitė, Kartašova, 2015). Viešbučių paslaugos, kaip ir paslaugų sfera visumoje, pasižymi išskirtinėmis charakteristikomis, o tai reiškia, kad viešbučių paslaugų vartotojų elgsena yra fundamentaliai skirtinga. Šiuo atveju vartotojų sprendimų priėmimo procesą įtakoja daugybė vidinių bei išorinių veiksnių, sustiprėja emocijų vaidmuo. Tokiomis sąlygomis identifikuoti vartotojų elgseną skatinančius ir apsprendžiančius kintamuosius, nustatyti jų tarpusavio sąveikas nėra lengva. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Viešbutis, įvaizdis, svetingumas en_US
dc.title Trijų žvaigždučių viešbučio "Corner Hotel" įvaizdžio gerinimas en_US
dc.title.alternative Improving the Image of the Three Star Corner Hotel en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra