DSpace talpykla

Svečių pasitenkinimas ir jį lemiantys veiksniai keturių žvaigždučių viešbutyje ,,Europa Royale Kaunas”

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Ulevičius, Meinardas
dc.date.accessioned 2020-08-27T10:17:09Z
dc.date.available 2020-08-27T10:17:09Z
dc.date.issued 2020-06-17
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/3983
dc.description Guest satisfaction and the factors that affect it are extremely relevant in today’s world. This is because the tourism sector is growing every year. From that there is a need to establish, create new hotels, provide accommodation services for visitors guests. In order to attract as many customers as possible, the level of service and service offerings must match expectations of visiting people. But the problem with this is that all people are different, which is why their desires may also not coincide with others. With this idea in mind, it is helpful to know what services are available and which ones aspects are mandatory in the business of the accommodation company in order to succeed. Repeat guests at the hotel are a sign that the work is being done in the right direction, which is paramount indicator of service quality. This can be described as the main goal of the hotel - to satisfy guests expectations that they would like to return. en_US
dc.description.abstract Svečių pasitenkinimas ir jį įtakojantys veiksniai yra itin aktualūs šiandieniniame pasaulyje. Taip yra, nes turizmo sektorius su kiekvienais metais vis auga. Iš to atsiranda poreikis steigti, kurti naujus viešbučius, teikti apgyvendinimo paslaugas atvykstantiems svečiams. Siekiant pritraukti, kuo daugiau klientų, aptarnavimo lygis ir paslaugų pasiūla turi atitikti viešinčių žmonių lūkesčius. Tačiau iš to kyla problema, jog visi žmonės yra skirtingi, dėl ko jų norai taip pat gali nesutapti su kitų. Turint šią idėja omenyje, pravartu žinoti, kokios paslaugos ir kokie jų aspektai yra privalomi apgyvendinimo įmonės versle, siekiant sulaukti pasisekimo. Pakartotiniai svečiai viešbutyje yra ženklas, kad darbas yra atliekamas teisinga kryptimi, o tai yra svarbiausias rodiklis paslaugų kokybei. Tai galima įvardinti, kaip pagrindinį viešbučio tikslą – tenkinti svečių lūkesčius, kad jie norėtų sugrįžti. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Svetingumas, viešbutis, svečiai, pasitenkinimas en_US
dc.title Svečių pasitenkinimas ir jį lemiantys veiksniai keturių žvaigždučių viešbutyje ,,Europa Royale Kaunas” en_US
dc.title.alternative Guest Satisfaction and Factors Determining it in the Four Star Hotel Europa Royale Kaunas en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra