Santrauka:
Svečių pasitenkinimas ir jį įtakojantys veiksniai yra itin aktualūs
šiandieniniame pasaulyje. Taip yra, nes turizmo sektorius su kiekvienais metais vis auga. Iš to
atsiranda poreikis steigti, kurti naujus viešbučius, teikti apgyvendinimo paslaugas atvykstantiems
svečiams. Siekiant pritraukti, kuo daugiau klientų, aptarnavimo lygis ir paslaugų pasiūla turi atitikti
viešinčių žmonių lūkesčius. Tačiau iš to kyla problema, jog visi žmonės yra skirtingi, dėl ko jų norai
taip pat gali nesutapti su kitų. Turint šią idėja omenyje, pravartu žinoti, kokios paslaugos ir kokie jų
aspektai yra privalomi apgyvendinimo įmonės versle, siekiant sulaukti pasisekimo. Pakartotiniai
svečiai viešbutyje yra ženklas, kad darbas yra atliekamas teisinga kryptimi, o tai yra svarbiausias
rodiklis paslaugų kokybei. Tai galima įvardinti, kaip pagrindinį viešbučio tikslą – tenkinti svečių
lūkesčius, kad jie norėtų sugrįžti.
Description:
Guest satisfaction and the factors that affect it are extremely relevant
in today’s world. This is because the tourism sector is growing every year. From that
there is a need to establish, create new hotels, provide accommodation services for visitors
guests. In order to attract as many customers as possible, the level of service and service offerings must match
expectations of visiting people. But the problem with this is that all people are different, which is why their desires
may also not coincide with others. With this idea in mind, it is helpful to know what services are available and which ones
aspects are mandatory in the business of the accommodation company in order to succeed. Repeat
guests at the hotel are a sign that the work is being done in the right direction, which is paramount
indicator of service quality. This can be described as the main goal of the hotel - to satisfy guests
expectations that they would like to return.