Santrauka:
Visame pasaulyje turizmo plėtra žymiai auga. Žmonės trokšta
aplankyti kuo daugiau šalių, vietų, susipažinti su skirtingų tautybių žmonėmis, susitapatinti su
vietinių gyventojų kultūra ir parsivežti kuo daugiau prisiminimų bei įspūdžių. Tačiau nepaisant to,
keliautojams reikalinga vieta, kur jie galėtų pernakvoti, pailsėti nuo dienos linksmybių, bei sukaupti
jėgas prieš rytojų. Taigi, tuo pačiu klesti ir viešbučių verslas.
Viešbučiai yra vieni iš pagrindinių valstybei dideles pajamas teikiančių organizacijų, tačiau
jų klientai yra labai įvairūs, pvz: verslo klientai, žmonės atvykę poilsiauti ar dėl tam tikrų priežaščių
privalantys apsistoti nakvynei. Kiekvienas svečias turi savo poreikius bei skirtingus pageidavimus,
todėl labai aktualu susipažinti su viešbučiais ir jų įvairove, kad būtų galima įvertinti jų teikiamų
paslaugų kokybę ir galimybę rinktis tarp jų.
Paslaugų kokybė viešbučiui yra labai svarbi. Nuo to priklauso klientų paklausa, jų lojalumas,
taip pat pritraukiama daugiau investuotojų, kurie užtikrina, kad paslauga būtų dar labiau išvystyta,
taip pat tampa stabiliasni rinkoje. Taigi, svečias įpareigoja paslaugų teikėjus kuo išsamiau išanalizuoti
esamą situaciją ir visus aspektus, kurie susiję su viešbučio tobulinimu.
Description:
The development of tourism is growing significantly all over the world. People crave
to visit as many countries and places as possible, to meet people of different nationalities, to identify with
the culture of the locals and bring back as many memories and impressions as possible. Nevertheless,
travelers need a place where they can spend the night, rest from the fun of the day, and gather
forces against tomorrow. So, at the same time, the hotel business is booming.
Hotels are one of the main high-income organizations in the state, however
their customers are very diverse, such as: business customers, people coming to rest or for some reason
required to stay overnight. Each guest has their own needs and different preferences,
therefore, it is very important to get acquainted with hotels and their diversity in order to evaluate their offerings
the quality of services and the possibility to choose between them.
The quality of service is very important to the hotel. The demand of customers, their loyalty,
it also attracts more investors, which ensures that the service is further developed,
also become more stable in the market. Thus, the guest obliges the service providers to analyze as thoroughly as possible
the current situation and all aspects related to the improvement of the hotel.