DSpace talpykla

Žiūrovų pritraukimas į A lygos organizuojamas FK „Panevėžys“ rungtynes Panevėžyje

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Barzdaitė, Olivija
dc.date.accessioned 2020-08-25T12:41:34Z
dc.date.available 2020-08-25T12:41:34Z
dc.date.issued 2020-06-22
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/3927
dc.description Lithuania is considered a basketball country. Although basketball seems to exist sport no. 1, but this does not prevent football from becoming the most massive sport in Lithuania. For a while it has been noticeable how its popularity trends are changing, but these days football going through a crisis. This is compounded by the plight of the country's long-standing football situation, both in terms of infrastructure and high athletic performance, which leads to a shortage of spectators in stadium stands. Football clubs are still more difficult to attract viewers. Therefore, clubs to successfully develop the development of football sports events and attendance, must necessarily evaluate the viewer's behavior, perform segmentation. The behavior of football spectators knowledge of the forming factors would enable to effectively address the change and lack of spectators of sports events problems and make appropriate loyalty-building solutions. It is important to find out what they are the needs of the viewers, because only by satisfying them will it be possible to expect benefits. en_US
dc.description.abstract Lietuva yra laikoma krepšinio šalimi. Nors atrodo, jog krepšinis yra sporto šaka Nr. 1, tačiau tai netrukdo futbolui Lietuvoje tapti masiškiausia sporto šaka. Kurį laiką buvo galima pastebėti, kaip keičiasi jo populiarumo tendencijos, bet šiomis dienomis futbolas išgyvena krizę. Prie to prisideda nelinksma ilgametė šalies futbolo padėtis – tiek infrastruktūros, tiek aukštų sportinių rezultatų, kurie lemia žiūrovų trūkumą stadionų tribūnose. Futbolo klubams yra vis sunkiau pritraukti žiūrovų. Todėl klubai, norėdami sėkmingai vystyti futbolo sporto renginių plėtrą bei lankomumą, turi būtinai įvertinti žiūrovo elgesį, atlikti segmentavimą. Futbolo žiūrovų elgseną formuojančių veiksnių žinojimas įgalintų efektyviai spręsti sporto renginių žiūrovų kaitos, trūkumo problemas bei priimti tinkamus lojalumo formavimo sprendimus. Svarbu išsiaiškinti, kokie yra žiūrovių poreikiai, nes tik patenkinus juos, bus galima tikėtis naudos. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Sportas, renginys, žiūrovai, pritraukimas, futbolas en_US
dc.title Žiūrovų pritraukimas į A lygos organizuojamas FK „Panevėžys“ rungtynes Panevėžyje en_US
dc.title.alternative Attracting spectators to the FC „Panevėžys“ matches in Panevėžys organized by A League en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra