Santrauka:
Lietuva yra laikoma krepšinio šalimi. Nors atrodo, jog krepšinis yra
sporto šaka Nr. 1, tačiau tai netrukdo futbolui Lietuvoje tapti masiškiausia sporto šaka. Kurį laiką
buvo galima pastebėti, kaip keičiasi jo populiarumo tendencijos, bet šiomis dienomis futbolas
išgyvena krizę. Prie to prisideda nelinksma ilgametė šalies futbolo padėtis – tiek infrastruktūros, tiek
aukštų sportinių rezultatų, kurie lemia žiūrovų trūkumą stadionų tribūnose. Futbolo klubams yra vis
sunkiau pritraukti žiūrovų. Todėl klubai, norėdami sėkmingai vystyti futbolo sporto renginių plėtrą
bei lankomumą, turi būtinai įvertinti žiūrovo elgesį, atlikti segmentavimą. Futbolo žiūrovų elgseną
formuojančių veiksnių žinojimas įgalintų efektyviai spręsti sporto renginių žiūrovų kaitos, trūkumo
problemas bei priimti tinkamus lojalumo formavimo sprendimus. Svarbu išsiaiškinti, kokie yra
žiūrovių poreikiai, nes tik patenkinus juos, bus galima tikėtis naudos.
Description:
Lithuania is considered a basketball country. Although basketball seems to exist
sport no. 1, but this does not prevent football from becoming the most massive sport in Lithuania. For a while
it has been noticeable how its popularity trends are changing, but these days football
going through a crisis. This is compounded by the plight of the country's long-standing football situation, both in terms of infrastructure and
high athletic performance, which leads to a shortage of spectators in stadium stands. Football clubs are still
more difficult to attract viewers. Therefore, clubs to successfully develop the development of football sports events
and attendance, must necessarily evaluate the viewer's behavior, perform segmentation. The behavior of football spectators
knowledge of the forming factors would enable to effectively address the change and lack of spectators of sports events
problems and make appropriate loyalty-building solutions. It is important to find out what they are
the needs of the viewers, because only by satisfying them will it be possible to expect benefits.