DSpace talpykla

UAB „Promaksa“ komunikacijos socialinėse medijose planavimo sprendimai

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Valentinavičiūtė, Gabija
dc.date.accessioned 2020-07-20T08:48:00Z
dc.date.available 2020-07-20T08:48:00Z
dc.date.issued 2020-06-29
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/3709
dc.description First part discusses the significance of social media, their forms, the importance of content and activity planning, second part analyzes the macro-environment of the Promaksa UAB, competitors and their communication in social networks and conducts research. The third part presents solutions based on the results and conclusions obtained in the first and second part. The main problem of the (professional BA thesis). With regard to the potential audience that spends a lot of time during the day using social media on various platforms, it is not surprising that Promaksa UAB uses social media as a marketing tool. Planning social media tools can help to determine the benefits and opportunities of their application in Promaksa UAB, which will help to create effective communication in the social media by attracting potential customers. Setting goals and planning social media tools helps to grow the company's activities, therefore this work aims to answer what tools should be used by Promaksa UAB in order to effectively attract customers on social media. The aim of the (professional BA thesis) - is to prepare a communication plan for Promaksa UAB on social media. Objectives of the (professional BA thesis): Promaksa UAB communication plan on social media. Methods of the (professional BA thesis): analysis of scientific literature, analysis of communication used by the company and competitors questionnaire survey. en_US
dc.description.abstract Pirmoje dalyje aptariama socialinių medijų reikšmė, jų formos, turinio svarba bei veiklos planavimas, antroje dalyje buvo nagrinėjama UAB „Promaksa“ makroaplinka,4 konkurentai bei jų komunikacija socialiniuose tinkluose ir atliekamas tyrimas. Trečioje dalyje pateikiami sprendimai pagal pirmoje ir antroje dalyje gautus rezultatus ir išvadas. Darbo problema. Atsižvelgiant į potencialią auditoriją, praleidžiančią didelę laiko dalį per dieną naudojant socialinę mediją įvairiose platformose, nenuostabu, kad UAB „Promaksa“ naudoja socialines medijas, kaip marketingo priemonę. Socialinių medijų priemonių planavimas gali padėti nustatyti jų taikymo naudą bei galimybes UAB „Promaksa“, o tai padės kurti efektyvią komunikaciją socialinėje erdvėje pritraukiant potencialius klientus. Tikslų išsikėlimas ir socialinių medijų priemonių planavimas padeda augti įmonės veiklai, todėl šiuo darbu siekiama atsakyti, kokios priemonės turėtų būti naudojamos UAB „Promaksa“ siekiant veiksmingai pritraukti klientus socialinėse medijose. Darbo tikslas. Parengti UAB „Promaksa“ komunikacijos socialinėse medijose planą. Darbo metodai – mokslinės literatūros analizė, įmonės ir konkurentų naudojamos komunikacijos analizė, anketinė apklausa. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Socialinės medijos, komunikacija, socialinių medijų komunikacijos priemonių tobulinimas, turinio marketingas en_US
dc.title UAB „Promaksa“ komunikacijos socialinėse medijose planavimo sprendimai en_US
dc.title.alternative Solutions for Planning the Promaksa UAB Communication in Social Media en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra