Santrauka:
Pirmoje dalyje aptariama socialinių medijų reikšmė, jų formos, turinio
svarba bei veiklos planavimas, antroje dalyje buvo nagrinėjama UAB „Promaksa“ makroaplinka,4
konkurentai bei jų komunikacija socialiniuose tinkluose ir atliekamas tyrimas. Trečioje dalyje
pateikiami sprendimai pagal pirmoje ir antroje dalyje gautus rezultatus ir išvadas. Darbo problema. Atsižvelgiant į potencialią auditoriją, praleidžiančią didelę laiko dalį
per dieną naudojant socialinę mediją įvairiose platformose, nenuostabu, kad UAB
„Promaksa“ naudoja socialines medijas, kaip marketingo priemonę. Socialinių medijų priemonių
planavimas gali padėti nustatyti jų taikymo naudą bei galimybes UAB „Promaksa“, o tai padės kurti
efektyvią komunikaciją socialinėje erdvėje pritraukiant potencialius klientus. Tikslų išsikėlimas ir
socialinių medijų priemonių planavimas padeda augti įmonės veiklai, todėl šiuo darbu siekiama
atsakyti, kokios priemonės turėtų būti naudojamos UAB „Promaksa“ siekiant veiksmingai pritraukti
klientus socialinėse medijose.
Darbo tikslas. Parengti UAB „Promaksa“ komunikacijos socialinėse medijose planą.
Darbo metodai – mokslinės literatūros analizė, įmonės ir konkurentų naudojamos
komunikacijos analizė, anketinė apklausa.
Description:
First part discusses the significance of social media, their forms, the
importance of content and activity planning, second part analyzes the macro-environment of the
Promaksa UAB, competitors and their communication in social networks and conducts research. The
third part presents solutions based on the results and conclusions obtained in the first and second part. The main problem of the (professional BA thesis). With regard to the potential audience
that spends a lot of time during the day using social media on various platforms, it is not surprising
that Promaksa UAB uses social media as a marketing tool. Planning social media tools can help to
determine the benefits and opportunities of their application in Promaksa UAB, which will help to
create effective communication in the social media by attracting potential customers. Setting goals
and planning social media tools helps to grow the company's activities, therefore this work aims to
answer what tools should be used by Promaksa UAB in order to effectively attract customers on social
media.
The aim of the (professional BA thesis) - is to prepare a communication plan for
Promaksa UAB on social media.
Objectives of the (professional BA thesis): Promaksa UAB communication plan on
social media.
Methods of the (professional BA thesis): analysis of scientific literature, analysis of
communication used by the company and competitors questionnaire survey.