UAB ,,Autoalvus“ naujos paslaugos įvedimas į rinką

Loading...
Thumbnail Image

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Abstract

Pirmoje baigiamojo darbo dalyje remiantis įvairias autoriais ir šaltiniais analizuojamas naujas paslaugos įvedimas į rinką. Antroje darbo dalyje aprašoma analizuojamos įmonės UAB „Autoalvus“ SSGG analizė, išorinė ir vidinė aplinka, analizuojamas vartotojų nuomonės tyrimas. Trečioje dalyje remiantis atliktomis darbo dalimis, pateikiami ir aptariami konkretūs sprendimai, pagal kuriuos įmonė įves naują paslaugą į rinką. Darbo problema: Ar automobilių galios didinimo paslauga sėkmingai būtų įvesta į Plungės miesto rinką, kaip naujovė, kuri skatintų dažniau rinktis UAB „Autoalvus“ paslaugas. Darbo tikslas: Įvertinti UAB „Autoalvus“ naujos paslaugos įvedimo į rinką galimybes ir pateikti tobulintinus sprendimus. Darbo metodai: Mokslinės literatūros analizė, anketinės apklausos metodas. Mokslinė literatūros analizė taikoma rengiant teorinę darbo dalį. Rengiant situacijos analizės dalį naudojamas anketinės apklausos metodas (vartotojų apklausa).

Description

The first part of the final work analyzes the new introduction of the service to the market based on various authors and sources. The second part of the work describes the SWOT analysis, external and internal environment of the analyzed company UAB Autoalvus, the analysis of consumer opinion research. The fourth part, based on the parts of the work performed, presents and discusses specific solutions according to which the company will introduce a new service to the market. The main problem. Lack of new services for UAB „Autoalvus” Objective. To analyze the possibilities of introducing the new UAB „Autoalvus” service to the market.

Citation

Collections

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By