Santrauka:
Pirmoje baigiamojo darbo dalyje remiantis įvairias autoriais ir šaltiniais
analizuojamas naujas paslaugos įvedimas į rinką.
Antroje darbo dalyje aprašoma analizuojamos įmonės UAB „Autoalvus“ SSGG analizė,
išorinė ir vidinė aplinka, analizuojamas vartotojų nuomonės tyrimas.
Trečioje dalyje remiantis atliktomis darbo dalimis, pateikiami ir aptariami konkretūs
sprendimai, pagal kuriuos įmonė įves naują paslaugą į rinką. Darbo problema: Ar automobilių galios didinimo paslauga sėkmingai būtų įvesta į Plungės
miesto rinką, kaip naujovė, kuri skatintų dažniau rinktis UAB „Autoalvus“ paslaugas.
Darbo tikslas: Įvertinti UAB „Autoalvus“ naujos paslaugos įvedimo į rinką galimybes ir
pateikti tobulintinus sprendimus.
Darbo metodai: Mokslinės literatūros analizė, anketinės apklausos metodas. Mokslinė
literatūros analizė taikoma rengiant teorinę darbo dalį. Rengiant situacijos analizės dalį naudojamas
anketinės apklausos metodas (vartotojų apklausa).
Description:
The first part of the final work analyzes the new introduction of the service
to the market based on various authors and sources.
The second part of the work describes the SWOT analysis, external and internal
environment of the analyzed company UAB Autoalvus, the analysis of consumer opinion research.
The fourth part, based on the parts of the work performed, presents and discusses specific
solutions according to which the company will introduce a new service to the market. The main problem. Lack of new services for UAB „Autoalvus”
Objective. To analyze the possibilities of introducing the new UAB „Autoalvus” service to
the market.