DSpace talpykla

AB „Swedbank“ klientų prisitaikymo prie inovacijų skatinimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Miniotaitė, Ernesta
dc.contributor.author Kavoliūtė, Vestina
dc.date.accessioned 2020-07-20T08:41:48Z
dc.date.available 2020-07-20T08:41:48Z
dc.date.issued 2020-06-29
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/3703
dc.description The first chapter, the concept of innovation and the consumer, discusses what innovation is, how it is understood by different authors, its types, how the concept of consumer is defined, what is consumer behavior, why innovation is important in business and how it affects the consumer.5 The analysis of AB “Swedbank” customer innovation and employee opinion surveys provides the following analyzes: analysis of the company's activities focused on customer needs; research methodology of the company's customers' adaptation to innovations and analysis of research data; analysis of the company's employee opinion survey data. The third chapter of this work presents proposals for promoting the adaptation of AB “Swedbank” customers to innovations. Calculations of required resources are provided. The main problem of the (professional BA thesis) - whereas there are complaints from customers that they do not know how to use existing bank innovations, that in the past things were much easier. This is why the problem is how to encourage customers to adapt more quickly to innovation? The aim of the (professional BA thesis) - to analyze the innovativeness of AB “Swedbank” bank customers and to formulate proposals that will help increase it en_US
dc.description.abstract Pirmame, inovacijų ir vartotojo samprata skyriuje aptariama kas yra inovacijos, kaip jas supranta skirtingi autoriai, jų tipai, kaip yra apibrėžiama vartotojo sąvoka, kas yra vartotojo elgsena, kodėl inovacijos yra svarbios versle ir kaip jos veikia vartotoją. AB „Swedbank“ klientų inovatyvumo ir darbuotojų nuomonių tyrimų analizės skyriuje yra pateikiamos analizės: įmonės veiklos, orientuotos į klientų poreikius, analizė; įmonės klientų prisitaikymo prie inovacijų tyrimo metodika bei tyrimo duomenų analizė; įmonės darbuotojų nuomonės tyrimo duomenų analizė. Trečiame šio darbo skyriuje yra pateikiami pasiūlymai AB „Swedbank“ klientų prisitaikymo prie inovacijų skatinimui. Pateikiami reikiamų išteklių skaičiavimai. Darbo problema – kadangi iš klientų yra sulaukiama skundų, jog jie nemoka naudotis esamomis banko inovacijomis, jog anksčiau viskas buvo daug lengviau. Dėl šios priežasties ir iškilo problema - kaip paskatinti klientus greičiau prisitaikyti prie inovacijų? Darbo tikslas – išanalizuoti AB „Swedbank“ banko klientų inovatyvumą bei suformuluoti pasiūlymus, padėsiančius jį padidinti. Darbo metodai - mokslinės literatūros analizė, įmonės duomenų analizė, anketinės apklausos tyrimo analizė, interviu duomenų analizė. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Inovacijos, vartotojai, prisitaikymas, vartotojų inovatymumo skatinimas. en_US
dc.title AB „Swedbank“ klientų prisitaikymo prie inovacijų skatinimas en_US
dc.title.alternative Encouraging the Client Adaptation to Innovations of AB Swedbank en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra