dc.contributor.author |
Stravinskas, Audrius |
|
dc.date.accessioned |
2020-07-20T08:03:39Z |
|
dc.date.available |
2020-07-20T08:03:39Z |
|
dc.date.issued |
2020-06-26 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/3684 |
|
dc.description |
The first part of the work discusses the theoretical aspects of consumer behavior,
the concept, highlights the criteria on the basis of which consumer behavior is determined. In the second part
of the work, an empirical research is carried out in individual companies Aironas, during which the aim is to
reveal what usually encourages the company's customers to choose a service provider. The aim is to reveal
the similarities in the behavior of different users of the company when choosing specific services. The third
project part presents the proposals of individual companies Aironas regarding the improvement of the quality
of services provided by the company and the attraction of the company's new customers. The aim of the Professional BA thesis - study of consumer behavior in choosing individual
companies Aironas metal construction services, make suggestions and action plan on consumer behavior.
Objectives of the Professional BA thesis: Consumer behaviour.
Methods Professional BA thesis: analysis of scientific literature and documents, questionnaire. |
en_US |
dc.description.abstract |
Pirmojoje darbo dalyje aptariami vartotojo elgsenos teoriniai aspektai, samprata,
išryškinami kriterijai, kuriais remiantis nustatoma vartotojų elgsena. Antrojoje darbo dalyje atliekamas
empirinis tyrimas IĮ „Aironas“ įmonėje, kurio metu siekiama atskleisti kas dažniausiai paskatina įmonės
klientus rinktis šios paslaugos teikėją. Siekiama atskleisti skirtingų įmonės vartotojų elgsenos panašumus
renkantis konkrečias paslaugas. Trečiojoje projektinėje dalyje pateikiami IĮ „Aironas“ pasiūlymai dėl įmonės
teikiamų paslaugų kokybės gerinimo ir įmonės naujų klientų pritraukimo. Darbo tikslas – ištyrus vartotojų elgseną renkantis
IĮ „Aironas” metalinių konstrukcijų paslaugas, pateikti siūlymus vartotojų norimai elgsenai formuoti.
Darbo metodai: mokslinės literatūros ir dokumentų analizė, anketinė apklausa. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
Vartotojų elgsena, formavimas, kokybės gerinimas, klientų pritraukimas. |
en_US |
dc.title |
IĮ „AIRONAS“ vartotojų elgsenos formavimo sprendimai |
en_US |
dc.title.alternative |
Solutions for Forming the Consumer Behaviour of AIRONAS IĮ |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |