DSpace talpykla

Klientų aptarnavimo gerinimas UAB „Kesko Senukai Lithuania“ pavyzdžiu

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Eimontaitė, Viktorija
dc.date.accessioned 2020-07-17T07:38:50Z
dc.date.available 2020-07-17T07:38:50Z
dc.date.issued 2020-06-25
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/3611
dc.description In a final assignment analising literature and providing "Kesko Senukai Lithuania" UAB customer service analises. For the company that has big competition in the industry it is very important to to stay in the lead. Most reviews found online are mostly negative, therefore it is important to find problems or problematic areas to which the company has to pay attention. en_US
dc.description.abstract Baigiamajame darbe analizuojama mokslinė literatūra ir pateikiama UAB „Kesko Senukai Lithuania“ klientų aptarnavimo analizė. Įmonei, kuri turi grėsmingus konkurentus svarbu turėti pranašumą norint išlikti rinkoje. Internete randami atsiliepimai apie įmonę neretai yra neigiami, todėl svarbu išsiaiškinti, kokios yra problemos ar probleminė sritis į kurią įmonė turėtų atkreipti dėmesį. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Klientų aptarnavimo kokybės gerinimas en_US
dc.title Klientų aptarnavimo gerinimas UAB „Kesko Senukai Lithuania“ pavyzdžiu en_US
dc.title.alternative Customer service improvement (based on example of UAB Kesko Senukai Lithuania) en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra