DSpace talpykla

Klientų patirties valdymo tobulinimas UAB „KESKO SENUKAI LITHUANIA“

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Grigaitytė, Rūta
dc.date.accessioned 2020-07-17T06:55:18Z
dc.date.available 2020-07-17T06:55:18Z
dc.date.issued 2020-06-23
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/3600
dc.description In this work there is a scientific source analysis related to customer experience management. This work analyzes customer experience situation. Quantitative research helps to find out which factors interferes with loyal customers what it takes to attract new customers and it helps to improve customer experience management. This paperwork helps to find out what are the main obstacles in customer experience management. en_US
dc.description.abstract Šiame darbe pateikta elektroninių mokslinių šaltinių analizė susijusi su klientų patirties valdymu. Analizuojama klientų patirties situacija. Atliekant kiekybinį tyrimą bandoma išsiaiškinti, kokie veiksniai trukdo išlaikyti lojalius klientus, ko trūksta norint pritraukti naujus klientus, taip pat, kurias sritis reikėtų tobulinti, norint patenkinti klientų poreikius bei jų lūkesčius. Būtent šiuo darbu ir bandoma išsiaiškinti, kokie yra pagrindiniai trukdžiai, ir kas gali padėti tobulinti klientų patirtį. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Grigaitytė Rūta, AD-7 en_US
dc.title Klientų patirties valdymo tobulinimas UAB „KESKO SENUKAI LITHUANIA“ en_US
dc.title.alternative Customer experience management UAB KESKO SENUKAI LITHUANIA en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra