DSpace talpykla

Klientų aptarnavimo kokybės gerinimas UAB „Kauno arena“

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Kaupys, Edgaras
dc.date.accessioned 2020-07-17T06:23:27Z
dc.date.available 2020-07-17T06:23:27Z
dc.date.issued 2020-06-23
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/3591
dc.description The quality of customer service in UAB Kauno arena (Žalgirio arena) is analyzed in this professional BA thesis. Nowadays, with an increased competition between companies, it is of vital importance to maintain uniqueness and strive for customer satisfaction by keeping high quality standards in all customer service stages. Recommendations that emerged after the customer service quality research are suggested in the project part of this work. en_US
dc.description.abstract Profesinio bakalauro darbe nagrinėjama UAB „Kauno arena“ (Žalgirio arena) klientų aptarnavimo kokybė. Šiuo metu, kai konkurencija tokia išaugusi tarp įmonių, labai svarbu turėti išskirtinumą ir stengtis patenkinti kliento poreikius išlaikant kokybę visuose aptarnavimo etapuose. Projektinėje dalyje pateikiami rekomendaciniai pasiūlymai, kurie išryškėjo klientų aptarnavimo kokybės tyrime. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Klientų aptarnavimo kokybė, gerinimas en_US
dc.title Klientų aptarnavimo kokybės gerinimas UAB „Kauno arena“ en_US
dc.title.alternative Improvement of customer service quality at UAB Kauno Arena en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra