DSpace talpykla

Įvaizdžio tobulinimo kryptys UAB „Soleka“

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Globytė, Gabija
dc.date.accessioned 2020-07-16T12:30:53Z
dc.date.available 2020-07-16T12:30:53Z
dc.date.issued 2020-06-22
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/3583
dc.description In a constantly evolving competitive society, one of the main factors determining a company's profitable operations is the company's image. Properly chosen, strategically adapted and, if necessary, improved image of the company is one of the most important reasons for attracting a large number of customers, guaranteeing the financial success of the company. My decision to write about the directions of improving the image of UAB Soleka was motivated by the practice performed in this company and the company administration skills acquired during it. en_US
dc.description.abstract Nuolat tobulėjančioje konkurencingoje visuomenėje vienu pagrindinių veiksnių, lemiančių pelningą įmonės veiklą yra įmonės įvaizdis. Teisingai pasirinktas, strategiškai pritaikytas, o reikalui esant patobulintas įmonės įvaizdis yra viena svarbiausių priežasčių pritraukiančių klientų gausumą, garantuojančių finansinę įmonės sėkmę. Mano apsisprendimą rašyti apie UAB „Soleka“ įvaizdžio tobulinimo kryptis paskatino šioje įmonėje atlikta praktika ir jos metu gauti įmonės administravimo įgūdžiai. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Įvaizdis, jo tobulinimo kryptys en_US
dc.title Įvaizdžio tobulinimo kryptys UAB „Soleka“ en_US
dc.title.alternative Corporate image improvement trends at UAB Soleka en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra