DSpace talpykla

UAB „Bitė Lietuva“ konkurencinių pranašumų stiprinimas verslas-verslui rinkoje

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Zaksas, Tautvydas
dc.date.accessioned 2020-07-16T10:05:27Z
dc.date.available 2020-07-16T10:05:27Z
dc.date.issued 2020-06-23
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/3560
dc.description Aim of thesis: After the scientific analysis of the literature, the UAB BITĖ Lietuva competitive advantage analysis, to provide reasonable solutions for strengthening the competitive advantages of UAB Bitė Lietuva in the business-to-business market. Main problem of thesis: In order to be successful in today's market, it is necessary to constantly monitor its trends, assess the needs of consumers and maintain extremely close relationships with existing ones and form new relationships with potential consumers. It is expedient to monitor market changes in order to offer the consumer services that do not have alternatives, convenient, operative, high-quality and that meet their expectations. This presupposes that the business organization achieves and / or strengthens a competitive advantage. As a result, the problem of this thesis is formulated with a problematic question: how to gain and then maintain and continuously strengthen the competitive advantage in the business-to-business market? Methods of the thesis: analysis of scientific literature, company case analysis, qualitative research using the structured interview method, 8 representatives of companies participated in the research. en_US
dc.description.abstract Baigiamojo darbo tikslas: Atlikus mokslinės literatūros analizę, įvertinus UAB „BITĖ Lietuva“ verslo klientų požiūrį į organizacijos teikiamas paslaugas bei nustačius įmonės konkurencinius pranašumus, siekiant juos išplėtoti ir sustiprinti verslas – verslui rinkoje, pateikti pagrįstus ir praktiškai įgyvendinamus pasiūlymus ir rekomendacijas. Baigiamojo darbo problema: siekiant sėkmingai veikti šiuolaikinėje rinkoje, reikia nuolatos sekti jos tendencijas, vertinti vartotojų poreikius ir palaikyti itin glaudžius santykius su esamais bei formuoti naujus santykius su potencialiais vartotojais. Tikslinga stebėti rinkos pokyčius, siekiant vartotojui pasiūlyti alternatyvų neturinčias, patogias, operatyvias, kokybiškas bei jų lūkesčius atitinkančias paslaugas. Tai sudaro prielaidą verslo organizacijai pasiekti ir / arba sustiprinti konkurencinį pranašumą. Dėl to šio baigiamojo darbo problema formuluojama probleminiu klausimu: kaip įgyti, o vėliau išlaikyti ir nuolat stiprinti konkurencinį pranašumą verslas-verslui rinkoje? Baigiamojo darbo metodai: mokslinės literatūros analizė, organizacijos atvejo analizė, kokybinis tyrimas taikant struktūrizuoto interviu metodą. Tyrime dalyvavo 8 įmonių atstovai en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Konkurenciniai pranašumai, verslas - verslui, konkurencija. en_US
dc.title UAB „Bitė Lietuva“ konkurencinių pranašumų stiprinimas verslas-verslui rinkoje en_US
dc.title.alternative Strengthening the Competitive Advantages of Bitė Lietuva UAB in the Business-to-business Market en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra