AB „Kauno grūdai“ asortimento plėtra (prekės ženklo ,,ACTIVUS” pavyzdžiu)
Loading...
Date
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Teorinė dalis, kurioje pateikti prekių asortimento tobulinimo teoriniai sprendimai, praktinė darbo dalis, kurioje pateikiama AB ,,Kauno grūdai“ ir prekės ženklo ,,Activus“ situacijos analizė ir vartotojų nuomonės tyrimas. Trečioje dalyje pateikiamos rekomendacijos prekės ženklo ,,Activus“ asortimento tobulinimui.
Darbo problema - nepakankamas AB ,,Kauno grūdai“ prekės ženklo ,,Activus“ asortimentas.
Darbo tikslas - pateikti prekės ženklo ,,Activus“ asortimento tobulinimo sprendimus.
Description
The thesis consists of: theoretical part, which presents the theoretical solutions for the improvement of the product range, the practical part, which presents the analysis of the situation of AB „Kauno grūdai“ and the brand „Activus“ and the research of consumers opinion. The third part provides recommendations for improving the „Activus“ range.
Problem of thesis - insufficient assortment of AB ,,Kauno grūdai“ brand ,,Activus“.
Aim of the thesis - provide solutions to improve the „Activus“ range.