dc.contributor.author |
Vilkauskaitė, Indrė |
|
dc.date.accessioned |
2020-07-14T12:21:38Z |
|
dc.date.available |
2020-07-14T12:21:38Z |
|
dc.date.issued |
2020-06-22 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/3423 |
|
dc.description |
The theoretical part discusses the concepts of marketing and marketing mix. The practical part of the work describes the characteristics of Baltijos brasta UAB, as well as the microenvironment of Baltijos brasta UAB shower cabins, presents research methods and survey
results. In the third part, according to the results of the survey are made suggestions for the improvement of the marketing mix of Baltijos Brasta UAB.
The main problem of the (professional BA thesis): small sales of Baltijos brasta UAB Shower Cabins.
The aim of the (professional BA thesis): to analyze the Marketing mix of shower cabins of Baltijos Brasta UAB and to present improvement solutions |
en_US |
dc.description.abstract |
Teorinėje dalyje aptariama marketingo ir marketingo komplekso sąvokos. Praktinėje darbo dalyje aprašoma UAB „Baltijos brasta“ įmonės veikla, taip pat UAB „Baltijos brasta“ dušo kabinų mikroaplinka, pateikiami tyrimo metodai ir rezultatai. Trečioje dalyje pagal atliktos apklausos rezultatus pateikiami UAB „Baltijos brasta“ marketingo komplekso tobulinimo sprendimai.
Darbo problema: maži UAB „Baltijos brasta“ dušo kabinų pardavimai.
Darbo tikslas: išanalizavus UAB „Baltijos brasta“ dušo kabinų marketingo kompleksą, pateikti tobulinimo sprendimus. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
Dušo kabinos, marketingo komplekso tobulinimas, marketingo kompleksas. |
en_US |
dc.title |
UAB „Baltijos brasta“ dušo kabinų marketingo komplekso tobulinimas |
en_US |
dc.title.alternative |
Improvement of Marketing Mix of Baltijos brasta UAB Shower Cabins |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |