dc.contributor.author |
Damažeckis, Marius |
|
dc.date.accessioned |
2020-07-03T11:43:22Z |
|
dc.date.available |
2020-07-03T11:43:22Z |
|
dc.date.issued |
2020-06-23 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/3289 |
|
dc.description |
The purpose of this project is to demonstrate the knowledge accuired during the college studies and to create a multimedia product. As a final project a video game called „Racccoon Dash“ was created for a company UAB „Edukacinės Sistemos“. During the project, analytical and practical parts were completed, in which the video game concept, good game projects and used software were analyzed. The creation of game scripts and modeling of 3D objects was completed.
The anylitical part analyzed the concept of video games, mobile video game market, good project examples, software that is used in the market, from which the most suitable software for this project was selected.
In practical part of the project, the process of video game development was written, how scripts were created or how 3D models of video game objects were modeled. Economic calculations and competitor analysis were completed in the economical part. The occupational safety section describes the safety requirements for working at a job.
The conclusion part summarizes the work that was done in the project. |
en_US |
dc.description.abstract |
Šio darbo tikslas pademonstruoti studijų metu įgytas žinias ir sukurti multimedijos produktą. Baigiamojo darbo metu įmonei UAB „Edukacinės sistemos“ buvo sukurtas žaidimas „Raccoon Dash“. Darbo metu buvo atliktos analitinė ir projektinė dalys, kuriose buvo analizuojama vaizdo žaidimo sąvoka, gerieji žaidimo pavyzdžiai, naudotina programinė įranga. Atlikti žaidimo scenarijų kūrimo bei trimačių objektų modeliavimo darbai.
Analitinėje dalyje buvo analizuojama vaizdo žaidimo sąvoka, mobiliųjų vaizdo žaidimų rinka, gerieji projektų pavyzdžiai, naudotina programinė įranga, iš kurių buvo pasirinkta naudotis tinkamiausia programine įranga šiam projektui.
Projektinėje projekto dalyje buvo rašoma vaizdo žaidimo kūrimo proceso eiga, kaip buvo kuriami scenarijai ar modeliuojami trimačiai vaizdo žaidimo objektų modeliai. Buvo atlikti ekonominiai skaičiavimai ir konkurentų analizė. Darbo saugos dalyje aprašomi darbo saugumo reikalavimai.
Išvadose pateikiami projektinio darbo rezultatai ir apibendrinimai. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
2D, 3D, scenarijus, atvirkštinė kinematika, piktograma |
en_US |
dc.title |
Žaidimo „Raccoon Dash" kūrimas |
en_US |
dc.title.alternative |
Game development Raccoon Dash |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |