DSpace talpykla

IĮ „Džinso linija“ vartotojų pritraukimas rėmimo priemonėmis

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Tarnapavičiūtė, Laura
dc.date.accessioned 2020-06-30T08:19:19Z
dc.date.available 2020-06-30T08:19:19Z
dc.date.issued 2020-06
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/3125
dc.description Every company uses a variety of promotional tools to attract as many consumers as possible, to become strong and competitive, and to promote its products or services. Promotional tools are used to "push" products onto retailers' shelves and help the company's products "conquer" consumers. As consumption declines, businesses are forced to respond to new circumstances and make decisions more quickly. As the relationship between competing companies changes, consumers are lured by various promotions, advertisements or discounts, thus entrepreneurs seek to strengthen their position in the market. Therefore, the problematic question arises whether Dzinso linija effectively uses support measures and what new measures would help to attract consumers? en_US
dc.description.abstract Kiekviena įmonė siekdama pritraukti kuo daugiau vartotojų, tapti stipria ir konkurencinga bei išgarsinti savo prekes ar paslaugas naudoja įvairiausias rėmimo priemones. Rėmimo priemonės yra naudojamos „nustumti” produktus į prekiautojų lentynas ir padėti įmonės prekėms ,,užkariauti“ vartotojus. Mažėjant vartojimui verslas yra priverstas reaguoti į naujai susiklosčiusias aplinkybes, greičiau priiminėti sprendimus. Keičiantis santykiams tarp konkuruojančių įmonių, vartotojai masinami įvairiomis akcijomis, reklamomis ar nuolaidomis, tokiu būdu verslininkai siekia sustiprinti pozicijas rinkoje. Todėl kyla probleminis klausimas, ar IĮ „Džinso linija“ veiksmingai naudoja rėmimo priemones ir kokios naujos priemonės padėtų pritraukti vartotojus? en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Rėmimas, reklama, asmeniniai pardavimai en_US
dc.title IĮ „Džinso linija“ vartotojų pritraukimas rėmimo priemonėmis en_US
dc.title.alternative Customer attraction using support tools at Dzinso linija Sole Proprietorship en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra