Santrauka:
Kiekviena įmonė siekdama pritraukti kuo daugiau vartotojų, tapti stipria ir konkurencinga bei išgarsinti savo prekes ar paslaugas naudoja įvairiausias rėmimo priemones. Rėmimo priemonės yra naudojamos „nustumti” produktus į prekiautojų lentynas ir padėti įmonės prekėms ,,užkariauti“ vartotojus.
Mažėjant vartojimui verslas yra priverstas reaguoti į naujai susiklosčiusias aplinkybes, greičiau priiminėti sprendimus. Keičiantis santykiams tarp konkuruojančių įmonių, vartotojai masinami įvairiomis akcijomis, reklamomis ar nuolaidomis, tokiu būdu verslininkai siekia sustiprinti pozicijas rinkoje. Todėl kyla probleminis klausimas, ar IĮ „Džinso linija“ veiksmingai naudoja rėmimo priemones ir kokios naujos priemonės padėtų pritraukti vartotojus?
Description:
Every company uses a variety of promotional tools to attract as many consumers as possible, to become strong and competitive, and to promote its products or services. Promotional tools are used to "push" products onto retailers' shelves and help the company's products "conquer" consumers.
As consumption declines, businesses are forced to respond to new circumstances and make decisions more quickly. As the relationship between competing companies changes, consumers are lured by various promotions, advertisements or discounts, thus entrepreneurs seek to strengthen their position in the market. Therefore, the problematic question arises whether Dzinso linija effectively uses support measures and what new measures would help to attract consumers?