DSpace talpykla

Animacinių ir edukacinių filmų naudojimo svarba ikimokyklinio amžiaus vaikams ugdymo procese

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Sarapinaitė, Simona
dc.date.accessioned 2020-02-13T07:05:44Z
dc.date.available 2020-02-13T07:05:44Z
dc.date.issued 2020-01-16
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/2787
dc.description Relevance of the topic. Animated educational films are rapidly gaining popularity due to their aptness to help children to learn and the teachers to teach. An educational or animated film can be employed when presenting new material to children, teaching them a foreign language as well as in other classes. It could be an efficient educational tool for children as it allows children to see and hear everything at the same time. Research question: the available scientific literature or other sources analyzing the impact that animated educational films have on the education of preschool children are not sufficient. The object of the research is the importance of using animated or educational films in preschool education. The goal of the study is to reveal the significance of using animated or educational films in teaching preschool children. Research objectives: to analyze the characteristics of preschool children; to reveal the competencies instilled in prekindergarten and preschool children; to reveal the importance of using animated and educational films in educational institutions and at home with the help of an empirical research; to carry out a comparative analysis. Research methods: analysis of scientific literature, document analysis, semi-structured interview method; content analysis. Conclusions: Preschool children are taught in a way as to gain all the mandatory competencies; however, teachers believe the children are doing best and are the easiest to instruct in social, cognition and communication competencies. en_US
dc.description.abstract Temos aktualumas. Sparčiai populiarėjantys animaciniai edukaciniai filmukai pritaikyti, kad padėtų vaikams mokytis, o pedagogams mokyti. Edukacinis ar animacinis filmas gali būti rodomas dėstant naują medžiagą vaikams, mokant užsienio kalbos ir kitų užsiėmimų metu. Galbūt tai labai veiksminga priemonė, nes vaikas gali viską matyti ir girdėti vienu metu. Tyrimo problema – nėra pakankamai mokslinės literatūros ir kitų šaltinių, kurie pateiktų ir analizuotų daromą animacinių edukacinių filmų įtaką ikimokyklinio amžiaus vaikų ugdymui. Tyrimo objektas – animacinių ir edukaciniu filmų naudojimo svarba ikimokyklinio amžiaus vaikų ugdymo procese. Darbo tikslas – atskleisti animacinių ir edukacinių filmų naudojimo svarbą ikimokyklinio amžiaus vaikams ugdymo procese. Uždaviniai: paanalizuoti ikimokyklinio amžiaus vaikų charakteristiką; atskleisti, pagal kokias kompetencijos ugdomi vaikai ikimokykliniame ir priešmokykliniame amžiuje; empirinio tyrimo metu atskleisti animacinių ir edukacinių filmų naudojimo svarbą ugdymo įstaigoje ir namuose; atlikti lyginamąją analizę. Tyrimo metodai: mokslinės literatūros analizė, dokumentų turinio analizė, pusiau struktūruotas interviu metodas, turinio (content) analizė. Išvados: ikimokyklinio amžiaus vaikai ugdomi pagal visas privalomas kompetencijas, tačiau pedagogų nuomone, jiems geriausiai sekasi vaikus ugdyti pagal: socialinę, pažinimo ir komunikavimo kompetencijas. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Animacija en_US
dc.subject Kognityviniai procesai en_US
dc.subject Ugdymas en_US
dc.title Animacinių ir edukacinių filmų naudojimo svarba ikimokyklinio amžiaus vaikams ugdymo procese en_US
dc.title.alternative Importance of Using Animated and Educational Films in Preschool Education en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra