DSpace talpykla

Dviejų žvaigždučių viešbučio „Apple Economy“ integruotos marketingo komunikacijos vertinimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Kuliukaitė, Aušrinė
dc.date.accessioned 2019-08-23T09:47:56Z
dc.date.available 2019-08-23T09:47:56Z
dc.date.issued 2019-06-12
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/2459
dc.description The aim of the professional BA thesis - After analyzing the hotel's integrated marketing communication, present suggestions to the Apple Economy hotel to improve integrated marketing communications. Methods of the professional BA thesis - Scientific literature and other information source analysis, questionnaire, SWOT analysis. The structure - The theoretical part of the thesis analyzes and explains what the hotel is, what services it provides, the hotel's integrated marketing communication strategy. Analytical part of the work presents the characteristics and services of the Apple economy hotel, the results of the guest questionnaire and the analysis. Project part of the work includes integrated marketing communication recommendations for „Apple economy” hotel. The results/conclusion - analyzed „Apple economy” hotel and its services, completed hotel guest questionnaire, found out the hotel marketing communications weaknesses, and submitted recommendations on how to improve them. Short suggestions/recommendations – „Apple Economy” hotel could renovate its interior, as well as expand its services. However, the best recommendation is to advertise the hotel more on social media networks, tourism information center websites, in fairs and to have a poster on the main road side for clients to notice the hotel. en
dc.description.abstract Pagal Lietuvos statistikos departamentą per 2017 metus viešbučiuose apsigyveno 1 384,7 tūkst. svečių, tai 10 procentų daugiau nei 2016 metais. Lietuva tampa vis žinomesnė ir vis daugiau turistų apsilanko šalyje. Tačiau daug Lietuvos viešbučių dirba pagal franšizę. Įsigiję franšizę viešbučiai gauna teisę parduoti produktą, jį platinti pagal nustatytą marketingo strategiją, patį prekės ženklą, kurį gavus gauna ir lojalius klientus, taip pat reklamą, interjerą bei eksterjerą, jau būna nuspręsti valdymo metodai, kurie sutaupo pinigų viešbučiui, o svarbiausia gauna didelę paramą. Tuo tarpu vietiniai, ekonominės klasės viešbučiai, kurie neprisijungę prie tarptautinių tinklų neturi savo klientų segmento bei tinkamos kompetencijos marketingo komunikacijos strategijai sukurti, kuri padėtų juos pritraukti. Jiems yra būtina integruota marketingo komunikacija, kurios pagalba viešbutis naudodamas savo jėgas ir išteklius gali sukurti strategiją, kuri padės didinti viešbučio žinomumą. Pirmiausia viešbutis turėtų nusistatyti tikslų svečių segmentą, pagal kriterijus, tokius kaip: kelionės tikslas, svečių amžius, šalis iš kurios atvyksta ir t.t., nes tai parodo klientų norus ir poreikius. Nusistačius klientų segmentą tampa daug paprasčiau parinkti tinkamas komunikacijos priemones viešbučiui. Atlikus šį žingsnį labai svarbu yra išanalizuoti įmonę. Vienas iš veiksmingiausių būdų yra „7P“ marketingo komplekso analizė. Ją sudaro 7 elementai, tokie kaip paskirstymas, žmonės, paslauga, skatinimas, kaina, procesas ir fizinis akivaizdumas. Šie metodai padeda lengviau nustatyti dalykus, kurių reikia įmonei plėtojant marketingo komunikaciją, norint, jog viešbutis dirbtų pelningiau, veiksmingiau ir siektų užsibrėžtų tikslų. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject integruota marketingo komunikacija, viešbutis, viešbučio marketingo komunikacija en_US
dc.title Dviejų žvaigždučių viešbučio „Apple Economy“ integruotos marketingo komunikacijos vertinimas en_US
dc.title.alternative Evaluation of the Integrated Marketing Communication of the Two Star Apple Economy Hotel en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra