DSpace talpykla

Viešbučio įvaizdžio įtaka svečių pasirinkimui keturių žvaigždučių viešbučio „Monte Pacis“ pavyzdžiu

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Balčiūnaitė, Brigita
dc.date.accessioned 2019-08-23T07:14:30Z
dc.date.available 2019-08-23T07:14:30Z
dc.date.issued 2019-06-12
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/2444
dc.description This thesis focuses on the image of the hotel and its influence on guest choices. It addresses the image creation and guests’ behaviour. In order to ensure the success of the organization in modern society, it is very important to create and maintain its proper image. The aim of this work is to analyse the impact of the hotel image on the Guests’ choice by the example of the 4-star Hotel Monte Pacis. Object of the professional BA thesis: The influence of Hotel Monte Pacis image on customer choice. Methods of the professional BA thesis – analysis of scientific literature and other information sources, questionnaire survey, interview. The structure. Theoretical part discusses the image of the hotel, its shaping tools and their importance. It also analyses the behaviour of the guests, their decision-making process and how the hotel image influences their decision making. The practical part of the work presents the results of the research, their analysis and suggestions on how to increase the influence of the hotel image on the guests’ choices. The results/conclusions. Analysis of information sources made it possible to identify the most important factors of the hotel image, how they influence the guests and their choices. The research findings confirmed the information provided in the theoretical part and helped to adapt it to the offers for hotel. Short suggestions/recommendations. Taking advantage of the strong brand image elements that hotel possesses, it should look for new markets and try to improve the rest of the hotel’s image-forming factors so that they contribute to the positive experience of the hotel and encourage people to choose the Monte Pacis hospitality complex. en
dc.description.abstract Turizmo ir viešbučių industrija yra nuolatos ir greitai auganti pasauliniu mastu bei prisidedanti prie globalizacijos. Kelionių, turizmo ir viešbučių žodynas (Medik, 2003) globalizaciją apibūdina kaip Pasaulinės rinkos augimą ir tarptautinių kompanijų prisitaikymą, rinkos įsiliejimą į pasaulio keliamus reikalavimus, produktų pasirinkimą ir gyvenimo būdus, kurie veda prie didėjančios standartizacijos ir rinkos suvienodinimo. O tai priverčia viešbučius nuolatos siekti naujų priemonių užtikrinant teigiamas patirtis savo svečiams. Labai svarbu, kad viešbučiai atsižvelgtų į dabartinius ir būsimus poreikius versle ir juos nukreiptų į viešbučio svečių poreikius bei norus, kad svečiai norėtų rinktis būtent jų viešbutį. Šiuolaikiniame, nuolatos besikeičiančiame, inovacijų perpildytame 21 amžiuje yra būtina būti kūrybišku, tam, kad išliktum konkurencingu viešbučių rinkoje. Viešbučiai turi sugebėti sukurti tinkamas ir unikalias paslaugas, kurios patenkintų ir viršytų svečių poreikius bei norus. Labai svarbu yra sukurti ir išlaikyti tinkamą įvaizdį tam, kad užtikrintų organizacijos sėkmę šiuolaikinėje visuomenėje. Jeigu organizacija ir jos sukurtas įvaizdis atitinka vartotojo poreikius, vertybes, gyvenimo būdą, tai vartotojas rinksis būtent tą įmonę. Reikėtų nepamiršti, kad įvaizdis nuolatos kinta, todėl rinkos tyrėjams svarbu daryti įtaką ne tik vartotojo mąstymui, bet ir jausmams. Autorius Marty Neumeier (2015) prekės ženklo įvaizdį apibūdina kaip žmogaus vidinį balsą apie įmonę, paslaugą ar produktą. Jo negalima kontroliuoti, bet galima paveikti. Autorius Berger (2016) remdamasis perspektyvos teorija teigia, kad neįtikėtiną vertę pabrėžiantis veiksnys yra žmonių lūkesčiai. Jų daroma įtaka dalinantis savo patirtimis ir iš lūpų į lūpas perduodama informacija yra pirminis veiksnys, kuris dažnai nulemia, ką įsigyti, kur apsistoti kelionių metu ir t. t. Socialinė įtaka lemia, kaip seksis rinkoje įsitvirtinti tam tikroms įmonėms ir jų sukurtiems produktams. Vieno naujo kliento paskleista teigiama žinia gali pritraukti šimtus naujų viešbučio svečių, todėl labai svarbu įmonės klientams suteikti kokybiškas paslaugas ar prekes. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject viešbučio įvaizdis, svetingumas, viešbučio svečiai en_US
dc.title Viešbučio įvaizdžio įtaka svečių pasirinkimui keturių žvaigždučių viešbučio „Monte Pacis“ pavyzdžiu en_US
dc.title.alternative Impact of the Hotel Image on the Guests’ Choice: Example of the Four Star Monte Pacis Hotel en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra