Santrauka:
Turizmo ir viešbučių industrija yra nuolatos ir greitai auganti
pasauliniu mastu bei prisidedanti prie globalizacijos. Kelionių, turizmo ir viešbučių žodynas
(Medik, 2003) globalizaciją apibūdina kaip Pasaulinės rinkos augimą ir tarptautinių kompanijų
prisitaikymą, rinkos įsiliejimą į pasaulio keliamus reikalavimus, produktų pasirinkimą ir gyvenimo
būdus, kurie veda prie didėjančios standartizacijos ir rinkos suvienodinimo. O tai priverčia
viešbučius nuolatos siekti naujų priemonių užtikrinant teigiamas patirtis savo svečiams. Labai
svarbu, kad viešbučiai atsižvelgtų į dabartinius ir būsimus poreikius versle ir juos nukreiptų į
viešbučio svečių poreikius bei norus, kad svečiai norėtų rinktis būtent jų viešbutį.
Šiuolaikiniame, nuolatos besikeičiančiame, inovacijų perpildytame 21 amžiuje yra
būtina būti kūrybišku, tam, kad išliktum konkurencingu viešbučių rinkoje. Viešbučiai turi sugebėti
sukurti tinkamas ir unikalias paslaugas, kurios patenkintų ir viršytų svečių poreikius bei norus.
Labai svarbu yra sukurti ir išlaikyti tinkamą įvaizdį tam, kad užtikrintų organizacijos sėkmę
šiuolaikinėje visuomenėje. Jeigu organizacija ir jos sukurtas įvaizdis atitinka vartotojo poreikius,
vertybes, gyvenimo būdą, tai vartotojas rinksis būtent tą įmonę. Reikėtų nepamiršti, kad įvaizdis
nuolatos kinta, todėl rinkos tyrėjams svarbu daryti įtaką ne tik vartotojo mąstymui, bet ir jausmams.
Autorius Marty Neumeier (2015) prekės ženklo įvaizdį apibūdina kaip žmogaus vidinį balsą apie
įmonę, paslaugą ar produktą. Jo negalima kontroliuoti, bet galima paveikti. Autorius Berger (2016)
remdamasis perspektyvos teorija teigia, kad neįtikėtiną vertę pabrėžiantis veiksnys yra žmonių
lūkesčiai. Jų daroma įtaka dalinantis savo patirtimis ir iš lūpų į lūpas perduodama informacija yra
pirminis veiksnys, kuris dažnai nulemia, ką įsigyti, kur apsistoti kelionių metu ir t. t. Socialinė įtaka
lemia, kaip seksis rinkoje įsitvirtinti tam tikroms įmonėms ir jų sukurtiems produktams. Vieno
naujo kliento paskleista teigiama žinia gali pritraukti šimtus naujų viešbučio svečių, todėl labai
svarbu įmonės klientams suteikti kokybiškas paslaugas ar prekes.
Description:
This thesis focuses on the image of the hotel and its influence on guest choices. It
addresses the image creation and guests’ behaviour. In order to ensure the success of the
organization in modern society, it is very important to create and maintain its proper image.
The aim of this work is to analyse the impact of the hotel image on the Guests’ choice by
the example of the 4-star Hotel Monte Pacis.
Object of the professional BA thesis: The influence of Hotel Monte Pacis image on
customer choice.
Methods of the professional BA thesis – analysis of scientific literature and other
information sources, questionnaire survey, interview.
The structure. Theoretical part discusses the image of the hotel, its shaping tools and
their importance. It also analyses the behaviour of the guests, their decision-making process and
how the hotel image influences their decision making. The practical part of the work presents the
results of the research, their analysis and suggestions on how to increase the influence of the hotel
image on the guests’ choices.
The results/conclusions. Analysis of information sources made it possible to identify the
most important factors of the hotel image, how they influence the guests and their choices. The
research findings confirmed the information provided in the theoretical part and helped to adapt it to
the offers for hotel.
Short suggestions/recommendations. Taking advantage of the strong brand image
elements that hotel possesses, it should look for new markets and try to improve the rest of the
hotel’s image-forming factors so that they contribute to the positive experience of the hotel and
encourage people to choose the Monte Pacis hospitality complex.