DSpace talpykla

IĮ „J.Gulbinienės“ pyrago gaminių marketingo sprendimų tobulinimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Nastaitė, Samantas
dc.date.accessioned 2019-08-13T11:26:18Z
dc.date.available 2019-08-13T11:26:18Z
dc.date.issued 2019-06-13
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/2227
dc.description The first part analyzes the conception and elements of the marketing complex on the theoretical level. The second work presents the activity of "„ūratės Gulbinienės įmonė", analyzes of SSGG and internal environmental factors analysis and marketing complex, describes the methodology of quantitative research and analyzes the results obtained during the quantitative research. The third part offers suggestions based on the quantitative study conducted. The thesis presents the conclusions of the researched problem and possible suggestions for solving the problem. en_US
dc.description.abstract Pirmoje dalyje teoriniu lygmeniu analizuojama marketingo komplekso samprata ir elementai. Antroje darbo pateikiama IĮ „Jūratės Gulbinienės įmonės“ veikla, atliekamos , SSGG bei vidinės aplinkos veiksnių analizės bei marketingo komplekso analizė, aprašoma kiekybinio tyrimo metodika ir analizuojami kiekybinio tyrimo metu gauti rezultatai. Trečioje dalyje pateikiami pasiūlymai pagal atliktą kiekybinį tyrimą. Baigiamajame darbe pateikiamos tirtos problemos išvados bei galimi pasiūlymai problemai spręsti. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Marketingo kompleksas, pyrago gaminiai, en_US
dc.title IĮ „J.Gulbinienės“ pyrago gaminių marketingo sprendimų tobulinimas en_US
dc.title.alternative Development of Marketing Solutions for the Cake Products at J.Gulbinienės IĮ en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra