Santrauka:
Pirmoje dalyje teoriniu lygmeniu analizuojama marketingo komplekso samprata ir elementai. Antroje darbo pateikiama IĮ „Jūratės Gulbinienės įmonės“ veikla, atliekamos , SSGG bei vidinės aplinkos veiksnių analizės bei marketingo komplekso analizė, aprašoma kiekybinio tyrimo metodika ir analizuojami kiekybinio tyrimo metu gauti rezultatai. Trečioje dalyje pateikiami pasiūlymai pagal atliktą kiekybinį tyrimą. Baigiamajame darbe pateikiamos tirtos problemos išvados bei galimi pasiūlymai problemai spręsti.
Description:
The first part analyzes the conception and elements of the marketing complex on the theoretical level. The second work presents the activity of "„ūratės Gulbinienės įmonė", analyzes of SSGG and internal environmental factors analysis and marketing complex, describes the methodology of quantitative research and analyzes the results obtained during the quantitative research. The third part offers suggestions based on the quantitative study conducted. The thesis presents the conclusions of the researched problem and possible suggestions for solving the problem.