dc.contributor.author |
Babarskaitė, Raminta |
|
dc.date.accessioned |
2019-08-13T08:10:57Z |
|
dc.date.available |
2019-08-13T08:10:57Z |
|
dc.date.issued |
2019-06-13 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/2180 |
|
dc.description |
The most important element of brand success is awareness enhancement. Only a clear and realistic applying of marketing communication means helps to develop successful brand and increase its awareness. The work consists of three parts. The first – theoretical part presents the concept of theoretical brand awareness improvement solutions. The analytical part covers the AB „Premia KPC“ and EKSELENCE brand characteristics, methodology and outcomes of the research. The project part of the thesis provides solutions on attracting the customers of EKSELENCe brand. |
en_US |
dc.description.abstract |
Teorinėje darbo dalyje aptariami teoriniai prekės ženklo žinomumo didinimo aspektai, pabrėžiama jo teikiama nauda, nustatoma lojalumo, asociacijų, identiteto ir, žinoma, pozicionavimo reikšmė, siekiant prekės ženklo žinomumo. Analitinėje darbo dalyje pateikiamas AB „Premia KPC“ pristatymas bei prekės ženklo „Ekselence“ situacijos analizė. Taip pat pristatomi susisteminti tyrimo rezultatai, padedantys išspręsti iškeltą problemą. Trečioje darbo dalyje yra pateikiami konkretūs sprendimai iškeltai problemai spręsti. Pristatomos priemonės, kuriomis siūloma didinti prekės ženklo „Ekselence“ žinomumą. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
Prekės ženklas, žinomumas, marketingo komunikacijos priemonės. |
en_US |
dc.title |
Prekės ženklo „Ekselence“ žinomumo didinimas marketingo komunikacijos priemonėmis |
en_US |
dc.title.alternative |
Awareness Enhancement of Ekselence Brand through Marketing Communication Means |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |