dc.contributor.author |
Jočytė, Jurinta |
|
dc.date.accessioned |
2019-08-13T07:34:10Z |
|
dc.date.available |
2019-08-13T07:34:10Z |
|
dc.date.issued |
2019-06-13 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/2179 |
|
dc.description |
The theoretical part presents the authors opinions about the marketing mix and its elements. The analytical part provides analysis of company’s activity, SWOT and research. The practical part provides solutions for the company's marketing mix development. The results: theoretical solutions of the marketing mix were analyzed and further analysis of the situation / activity of company is presented. The next step was to conduct a company‘s consumer survey. The final step was to provide solutions for the development of the marketing mix of UAB MANDATUM LIFE. |
en_US |
dc.description.abstract |
Teorinėje bakalaurinio darbo dalyje pateikiamos įvairių autorių nuomonės apie marketingo kompleksą ir jo elementus. Nuosekliai aptariami prekės ypatumai, poveikis įmonėje kainos atžvilgiu, paslaugų paskirstymas, rėmimas, įmonės fizinis akivaizdumas, pačios paslaugos teikimo procesas bei paslaugos teikimo personalas. Analitinėje darbo dalyje pateikiamas UAB ,,Mandatum Life“ aprašymas, analizuojama įmonės makroaplinka, konkurentai bei klientai. Išsiaiškinamos įmonės marketingo komplekso taikomos priemonės ir pateikiama SSGG analizė. Pateikiama tyrimo metodika bei tyrimo rezultatų analizė. Projektinėje darbo dalyje pateikiami UAB ,,Mandatum Life“ marketingo komplekso tobulinimo sprendimai. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
Marketingas, marketingo priemonės, paslaugų marketingo kompleksas. |
en_US |
dc.title |
UAB „Mandatum Life” marketingo veiksmų tobulinimo sprendimai |
en_US |
dc.title.alternative |
Solutions for Developing the Marketing Activities of Mandatum Life UAB |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |