DSpace talpykla

„Citybee“ dalinimosi automobiliais paslaugos Lietuvoje kokybės tobulinimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Liubinas, Oskaras
dc.date.accessioned 2019-08-13T06:58:08Z
dc.date.available 2019-08-13T06:58:08Z
dc.date.issued 2019-06-13
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/2177
dc.description Scientific literature is analyzed in the first part of the thesis: definitions of service and service quality. Different types of car sharing services, their differences and similarities are identified. The analytical part provides information about the CityBee brand in general, determines the technical and functional factors determining the quality of the car sharing service as well as includes service quality survey. Proposition part provides suggestions for improvement of CityBee service quality. en_US
dc.description.abstract Pirmojoje dalyje, analizuojami teoriniai paslaugos, paslaugų kokybės apibrėžimai. Detaliai aprašomi įvairūs paslaugų kokybės vertinimo modeliai. Analitinėje dalyje pateikiama informacija apie aptariama prekės ženklą, nustatomi techniniai ir funkciniai paslaugos kokybę lemiantys veiksniai, taip pat atliekamas CityBee paslaugų kokybės nustatymo tyrimas ir pateikiama jo analizė. Projektinėje dalyje pateikiami paslaugos kokybės gerinimo pasiūlymai. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Paslaugų kokybė, automobilių dalinimosi paslauga, kokybės gerinimas. en_US
dc.title „Citybee“ dalinimosi automobiliais paslaugos Lietuvoje kokybės tobulinimas en_US
dc.title.alternative Service Quality Development of Citybee Car Sharing in Lithuania en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra