DSpace talpykla

Vartotojų lojalumo prekės ženklui BMW didinimo sprendimai Lietuvoje

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Dudinskas, Rimgaudas
dc.date.accessioned 2019-08-13T06:56:20Z
dc.date.available 2019-08-13T06:56:20Z
dc.date.issued 2019-06-13
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/2176
dc.description Theoretical analysis of consumer loyalty to the brand is performed in the theoretical part. The practical part of the work presents the results of the research. The design part provides detailed solutions for increasing customer loyalty to the BMW brand. The survey revealed that the BMW brand is favored by consumers who value this brand, as a result of their quality and reliability. The loyalty level is also enhanced by loyalty instruments, the most appreciated of which are tangible and significant benefits - car service and price discounts for loyal customers. The research revealed the need for improvement of loyalty promotion measures. Based on the results of the research, solutions were developed for increasing customer loyalty to the BMW brand, including: loyal customer service in managerial services; point calculation program; special manager, directly analysing customer reviews and claims; seasonal car service; navigation system update service. en_US
dc.description.abstract Darbą sudaro trys dalys. Teorinėje dalyje atliekama vartotojų lojalumo prekės ženklui teorinė analizė. Praktinėje darbo dalyje pateikiami atlikto tyrimo rezultatai. Projektinėje dalyje pateikiami detalūs sprendimai, skirti klientų lojalumo prekės ženklui BMW didinimui. Darbo rezultatai. Tyrimas atskleidė, kad prekės ženklo BMW vartotojų tarpe vyrauja palankiai BMW prekės vertinantys ženklą vartotojai, ką nulemia automobilių kokybė ir patikimumas. Lojalumo lygį didina ir taikomos lojalumo priemonės, iš kurių palankiausiai vertinamos apčiuopiamą ir ženklią naudą teikiančios priemonės – automobilio serviso paslaugos bei kainų nuolaidos lojaliems klientams. Tyrimo metu atskleistas lojalumo skatinimo priemonių tobulinimo poreikis. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Prekės ženklas, vartotojų lojalumas. en_US
dc.title Vartotojų lojalumo prekės ženklui BMW didinimo sprendimai Lietuvoje en_US
dc.title.alternative Consumer Loyalty Enhancement of the BMW Brand in Lithuania en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra