dc.contributor.author |
Fiodorova, Viktorija |
|
dc.date.accessioned |
2019-08-12T11:03:58Z |
|
dc.date.available |
2019-08-12T11:03:58Z |
|
dc.date.issued |
2019-06-13 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/2143 |
|
dc.description |
The theoretical part discusses the elements of the service marketing complex. Each element of the complex is described: service, price, distribution, sponsorship, physical visibility, process, people, and brief summaries of each of the elements presented, their benefits and opportunities. |
en_US |
dc.description.abstract |
Teorinėje dalyje aptariami paslaugų marketingo komplekso elementai. Aprašomas kiekvienas komplekso elementas: paslauga, kaina, paskirstymas, rėmimas, fizinis akivaizdumas, procesas, žmonės ir pateikiami trumpi apibendrinimai apie kiekvieną iš pateiktų elementų, jų nauda ir galimybės. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
Paslaugų marketingas, kompleksas, paslauga, sprendimai. |
en_US |
dc.title |
Restorano „Vara“ paslaugų marketingo sprendimai |
en_US |
dc.title.alternative |
Service Marketing Solutions of Vara Restaurant |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |