DSpace talpykla

Restorano „Vara“ paslaugų marketingo sprendimai

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Fiodorova, Viktorija
dc.date.accessioned 2019-08-12T11:03:58Z
dc.date.available 2019-08-12T11:03:58Z
dc.date.issued 2019-06-13
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/2143
dc.description The theoretical part discusses the elements of the service marketing complex. Each element of the complex is described: service, price, distribution, sponsorship, physical visibility, process, people, and brief summaries of each of the elements presented, their benefits and opportunities. en_US
dc.description.abstract Teorinėje dalyje aptariami paslaugų marketingo komplekso elementai. Aprašomas kiekvienas komplekso elementas: paslauga, kaina, paskirstymas, rėmimas, fizinis akivaizdumas, procesas, žmonės ir pateikiami trumpi apibendrinimai apie kiekvieną iš pateiktų elementų, jų nauda ir galimybės. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Paslaugų marketingas, kompleksas, paslauga, sprendimai. en_US
dc.title Restorano „Vara“ paslaugų marketingo sprendimai en_US
dc.title.alternative Service Marketing Solutions of Vara Restaurant en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra