dc.contributor.author |
Grigas, Matas |
|
dc.date.accessioned |
2019-08-12T10:15:11Z |
|
dc.date.available |
2019-08-12T10:15:11Z |
|
dc.date.issued |
2019-06-11 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/2134 |
|
dc.description |
Bachelor's final thesis consists of introduction, three parts, conclusions and list of literature and annexes. In the first part of the thesis, the impact of advertising on the consumer is analyzed theoretically, and this section analyzes advertising as a feature, its functions, characteristics and classification, evaluation of the effectiveness and impact of advertising on the consumer and evaluation methods, the importance of the brand to the choice of products and models of consumer impact assessment. In the second part of the work, the company UAB ,,Kauno vaisių ir daržovių prekyba“ is presented and the micro and macro environment analysis of the brand „Skonio linija” and the advertising of the brand home kitchen products is analyzed. After the analysis of the brand „Skonio linij“, the research results are presented. In the third part of the thesis, after identifying the problem areas and the respondents' suggestions based on the results obtained, the possibilities of improving the advertising of home kitchen products of the „Skonio linija” were presented. At the end, the conclusions of the whole work is presented. |
en_US |
dc.description.abstract |
Bakalauro baigiamąjį darbą sudaro įvadas, trys dalys, išvados ir literatūros sąrašas bei priedai. Pirmoje darbo dalyje, analizuojamas reklamos įtaka vartotojui teoriniu aspektu ir šioje dalyje išanalizuota – reklama kaip sąvoka, jos funkcijos, savybės ir klasifikacija, reklamos efektyvumo ir poveikio vartotojui vertinimas ir vertinimo metodai, prekės ženklo svarba produktų pasirinkimui ir reklamos poveikio vartotojui vertinimo modeliai. Antroje darbo dalyje, pateikiama UAB ,,Kauno vaisių ir daržovių prekyba” įmonės ir pristatymas ir prekės
6
ženklo ,,Skonio linija” mikro ir makro aplinkos analizė, bei analizuojama prekės ženklo namų virtuvės produktų reklama. Atlikus prekės ženklo ,,Skonio linija” analizę, pateikiami tyrimo rezultatai. Trečiame darbo skyriuje, nustačius problemines sritis ir gautus respondentų pasiūlymus, grindžiantis gautais rezultatais, pateiktos prekės ženklo ,,Skonio linija” namų virtuvės produktų reklamos tobulinimo galimybės. Baigiamojo darbo pabaigoje, pateikiamos viso darbo išvados. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
Prekės ženklas, reklama, vartotojas. |
en_US |
dc.title |
Reklamos įtaka prekės ženklo „Skonio linija“ namų virtuvės produktų pasirinkimui |
en_US |
dc.title.alternative |
The Influence of Advertising on the Choice of Home Kitchen Products under Skonio linija Brand |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |