AB ,,Kauno grūdai“ miltų produktų grupės pardavimų didinimas Lietuvoje
Loading...
Date
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Teorinėje dalyje aptariama pardavimų samprata, teoriškai analizuojami vartotojų įpročiai. Analitinėje darbo dalyje analizuojami įmonės duomenys, kuriuose matomi mažesni miltų pardavimai, negu konkurentų ir atliekamas tyrimas, kuriame nustatomi vartotojų įpročiai renkantis miltų produktą. Projektinėje darbo dalyje pateikiami konkretūs sprendimai mažų miltų pardavimų problemai spręsti, remiantis darbe analizuotais rezultatais.
Description
Theoretical part discusses the concept of sales and analyzes consumers’ habits. Analytical part of the work analyzes the company's data which shows lower flour sales than competitors’, and a survey that is carried out for determination of consumers’ habits when choosing a flour product. The practical part of the work introduces the results of the research work including specific solutions to solve the problem of low flour sales based on the results analyzed in the work.