DSpace talpykla

AB ,,Kauno grūdai“ miltų produktų grupės pardavimų didinimas Lietuvoje

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Tamulytė, Greta
dc.date.accessioned 2019-08-12T09:20:10Z
dc.date.available 2019-08-12T09:20:10Z
dc.date.issued 2019-06-11
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/2123
dc.description Theoretical part discusses the concept of sales and analyzes consumers’ habits. Analytical part of the work analyzes the company's data which shows lower flour sales than competitors’, and a survey that is carried out for determination of consumers’ habits when choosing a flour product. The practical part of the work introduces the results of the research work including specific solutions to solve the problem of low flour sales based on the results analyzed in the work. en_US
dc.description.abstract Teorinėje dalyje aptariama pardavimų samprata, teoriškai analizuojami vartotojų įpročiai. Analitinėje darbo dalyje analizuojami įmonės duomenys, kuriuose matomi mažesni miltų pardavimai, negu konkurentų ir atliekamas tyrimas, kuriame nustatomi vartotojų įpročiai renkantis miltų produktą. Projektinėje darbo dalyje pateikiami konkretūs sprendimai mažų miltų pardavimų problemai spręsti, remiantis darbe analizuotais rezultatais. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Pardavimai, miltų produktai, pardavimų didinimo priemonės, miltų produktų analizė. en_US
dc.title AB ,,Kauno grūdai“ miltų produktų grupės pardavimų didinimas Lietuvoje en_US
dc.title.alternative Increasing the Sales of Flour Products of Kauno grūdai UAB en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra