DSpace talpykla

Pardavimų skatinimo sprendimai interneto svetainėje Šilkodovana.lt

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Ignatjevaitė, Karolina
dc.date.accessioned 2019-08-12T08:31:23Z
dc.date.available 2019-08-12T08:31:23Z
dc.date.issued 2019-06-11
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/2113
dc.description Topics examined in the „Theory chapter“ will be: electronic trade, online business, description of sales' values, theoretical analysis of sales promotions. Within the "Analytic chapter" - analysis of data collected from website Šilkodovana.lt. The collected data confirms a decline in merchandise sales. A further investigation helps to find a reason for Šilkodovana.lt reduction in clients. The "Project chapter" widens the analysis of the gathered data and suggests specific options, which could resolve Šilkodovana.lt problem of sales decline. en_US
dc.description.abstract Teorinėje dalyje analizuojama elektroninė komercija elektroninis verslas, aprašoma pardavimų reikšmės, bei teoriškai išanalizuojamos pardavimų skatinimo priemonės. Analitinėje dalyje išanalizuojami turimi internetinės svetainės Šilkodovana.lt duomenys, kurie pagrindžia pardavimų mažėjimą, tai pat atliekamas tyrimas, išsiaiškinama priežastys, lemiančios internetinės svetainės Šilkodovana.lt pardavimų mažėjimą. Projektinėje dalyje, pateikiami konkretūs sprendimai, kurie padėtų išspręsti internetinės svetainės Šilkodovana.lt pardavimų mažėjimo problema, remiantis darbe išanalizuota informacija. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Pardavimų skatinimas, elektroninė komercija. en_US
dc.title Pardavimų skatinimo sprendimai interneto svetainėje Šilkodovana.lt en_US
dc.title.alternative Sales Promotion Solutions for Šilkodovana.lt Website en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra