Santrauka:
Teorinėje dalyje analizuojama elektroninė komercija elektroninis verslas, aprašoma pardavimų reikšmės, bei teoriškai išanalizuojamos pardavimų skatinimo priemonės. Analitinėje dalyje išanalizuojami turimi internetinės svetainės Šilkodovana.lt duomenys, kurie pagrindžia pardavimų mažėjimą, tai pat atliekamas tyrimas, išsiaiškinama priežastys, lemiančios internetinės svetainės Šilkodovana.lt pardavimų mažėjimą. Projektinėje dalyje, pateikiami konkretūs sprendimai, kurie padėtų išspręsti internetinės svetainės Šilkodovana.lt pardavimų mažėjimo problema, remiantis darbe išanalizuota informacija.
Description:
Topics examined in the „Theory chapter“ will be: electronic trade, online business, description of sales' values, theoretical analysis of sales promotions. Within the "Analytic chapter" - analysis of data collected from website Šilkodovana.lt. The collected data confirms a decline in merchandise sales. A further investigation helps to find a reason for Šilkodovana.lt reduction in clients. The "Project chapter" widens the analysis of the gathered data and suggests specific options, which could resolve Šilkodovana.lt problem of sales decline.