DSpace talpykla

UAB „Tekstona“ marketingo sprendimų tobulinimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Milaševičiūtė, Agnė
dc.date.accessioned 2019-08-12T08:17:06Z
dc.date.available 2019-08-12T08:17:06Z
dc.date.issued 2019-06-11
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/2110
dc.description In the first part of the research are provided the peculiarities of services, service marketing strategies and means. In business-to-business section were analyzed marketing strategies. The analytical part presents analysis of the company, the interview and questionnaire. This leads to the biggest company’s weakness – the lack of potential Lithuanian customer because of current service marketing strategies and action. In the practical part the problem is being discussed and provided with some solutions. en_US
dc.description.abstract Pirmoje dalyje pateikiama paslaugų ypatumai, paslaugų marketingo veiksmai ir priemonės. Analizuojami marketingo veiksmai verslas-verslui sektoriuje. Analitinėje dalyje atliekama įmonės analizė, interviu ir apklausa. Išskiriama viena pagrindinė problema - taikomais marketingo sprendimais, nepasiekiami potencialūs įmonės paslaugų užsakovai Lietuvoje. Praktinėje dalyje analizuojama problema ir pateikiami jos sprendimo būdai. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Paslaugų marketingas, marketingo priemonės, paslaugos. en_US
dc.title UAB „Tekstona“ marketingo sprendimų tobulinimas en_US
dc.title.alternative Development of Marketing Solutions at Tekstona UAB en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra