dc.contributor.author |
Milaševičiūtė, Agnė |
|
dc.date.accessioned |
2019-08-12T08:17:06Z |
|
dc.date.available |
2019-08-12T08:17:06Z |
|
dc.date.issued |
2019-06-11 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/2110 |
|
dc.description |
In the first part of the research are provided the peculiarities of services, service marketing strategies and means. In business-to-business section were analyzed marketing strategies. The analytical part presents analysis of the company, the interview and questionnaire. This leads to the biggest company’s weakness – the lack of potential Lithuanian customer because of current service marketing strategies and action. In the practical part the problem is being discussed and provided with some solutions. |
en_US |
dc.description.abstract |
Pirmoje dalyje pateikiama paslaugų ypatumai, paslaugų marketingo veiksmai ir priemonės. Analizuojami marketingo veiksmai verslas-verslui sektoriuje. Analitinėje dalyje atliekama įmonės analizė, interviu ir apklausa. Išskiriama viena pagrindinė problema - taikomais marketingo sprendimais, nepasiekiami potencialūs įmonės paslaugų užsakovai Lietuvoje. Praktinėje dalyje analizuojama problema ir pateikiami jos sprendimo būdai. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
Paslaugų marketingas, marketingo priemonės, paslaugos. |
en_US |
dc.title |
UAB „Tekstona“ marketingo sprendimų tobulinimas |
en_US |
dc.title.alternative |
Development of Marketing Solutions at Tekstona UAB |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |