DSpace talpykla

Prekės ženklo ,,Paslėpti receptai“ vertės didinimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Lukoševičius, Kasparas
dc.date.accessioned 2019-08-09T11:11:25Z
dc.date.available 2019-08-09T11:11:25Z
dc.date.issued 2019-06-11
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/2074
dc.description The theoretical part presents the concept of branding, aspects of positioning, tools for valuing and strengthening the brand value. Analytical part provides analysis of the analyzed trademark, evaluation of value creation tools, evaluation of brand value from the consumer point of view. The design part provides management solutions, tools, costs, and actions to increase the value of the „Paslėpti receptai" brand. en_US
dc.description.abstract Teorinėje dalyje pateikiama prekės ženklo samprata, pozicionavimo aspektai, prekės ženklo vertės nustatymo bei stiprinimo priemonės. Analitinėje dalyje pateikiama tiriamo prekės ženklo analizė, vertės formavimo priemonių vertinimas, prekės ženklo vertės vertinimas vartotojų aspektu. Projektinėje dalyje pateikiami vadybiniai sprendimai, reikiamos priemonės, kaštai, veiksmai, kuriais būtų didinama „Paslėpti receptai“ prekės ženklo vertė. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Prekės ženklas, prekės ženklo vertės didinimas. en_US
dc.title Prekės ženklo ,,Paslėpti receptai“ vertės didinimas en_US
dc.title.alternative Increasing the Value of Paslėpti receptai Brand en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra