DSpace talpykla

Darbo drabužių prekės ženklo „Snickers WorkWear“ įvedimas Druskininkuose

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Balaišis, Karolis
dc.date.accessioned 2019-08-09T11:02:14Z
dc.date.available 2019-08-09T11:02:14Z
dc.date.issued 2019-06-11
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/2071
dc.description The theoretical part discusses what is the brand, its life cycle, the processes of introducing the brand into the market, the risks discussed. In the practical part the research is carried out and its results are summarized. The design part offers suggestions for improving the introduction of a new brand on the market. The conclusions of the work are presented. en_US
dc.description.abstract Teorinėje dalyje aptariama, kas yra prekės ženklas, jo gyvavimo ciklas, procesai įvedant prekės ženklą į rinką, aptariamos rizikos. Praktinėje dalyje atliekamas tyrimas bei apibendrinami jo rezultatai. Projektinėje dalyje teikiami pasiūlymai, kaip pagerinti naujo prekės ženklo įvedimą į rinką. Pateikiamos darbo išvados. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Prekės ženklas, plėtra, darbo drabužiai. en_US
dc.title Darbo drabužių prekės ženklo „Snickers WorkWear“ įvedimas Druskininkuose en_US
dc.title.alternative Introducing the Snickers WorkWear Brand into the Druskininkai Market en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra